Goh, weer een O2 besteld...wachten duurt lang!

MarcoF

Lid
Half maart voor de eerste keer in 4 jaar weer eens een leaseauto besteld, nadat 50k km/jaar niet echt rendabel voor mijn V40. Mocht er zelf een uitzoeken, maar moest wel beetje betaalbaar blijven. V50 viel (helaas, sorry) af, maar goed ook want daar komt een nieuw model van uit!
Anyway, de 'tweede keus' is ook niet zo beroerd :) Een O2 combi 4x4 1.9Tdi in zwart, met als extra's climate-control, koplampsproeiers, sportstoelen/stuur, leren stuur etc en spatlappen. Voor audio/navigatie heb ik gekozen voor een Kenwood DNX7200 dubbel DIN doos.
Omdat ik in de wegenbouw werk nog een leuk extra'tje. In de grill en achter de achterruit 4 LED-signaleringsflitsers. Nog even delicaat laten inbouwen. Met mn zwarte V40 en flitsers achter de grill krijg ik ook vaak leuke reacties (op de rem, mensen gordel omdoen etc :) ).
Anyway, dat wachten he...half maart besteld, in theorie rond 10 mei binnen (zou week 18/19 gemaakt worden), dan nog ong. 2 weken wachten...kloppen die voorspellingen een beetje...?
 

ad5000

Actief lid
Welkom bij de club... leuke uitvoering en zeg nou zelf, veel meer ruimte dan in een V40.
 

Vacaro

Senior Member
Welkom, weer een 4x4 erbij, tot hiertoe zijn we nog maar met twee voor de 4x4 TDI, bij mijn weten toch. Pics éénmaal geleverd.....
 

MarcoF

Lid
Welkom bij de club... leuke uitvoering en zeg nou zelf, veel meer ruimte dan in een V40.

Idd wel wat meer ruimte, zelfs bijna een V70, maar kijk toch vooral uit naar het 4x4 'gevoel' ... :)

Welkom, weer een 4x4 erbij, tot hiertoe zijn we nog maar met twee voor de 4x4 TDI, bij mijn weten toch. Pics éénmaal geleverd.....

Hoe komt het eigenlijk dat zo weinig mensen een 4x4 kiezen? Moet toch wel prettig zijn lijkt me zo..!
 
Als Skoda deze 4x4 als hatchback zou uitbrengen, dan zou ik er over nadenken....
Ik persoonlijk vind dat de HB mooier is dan de Combi.
 

MarcoF

Lid
Uurtje geleden de dealer aan de lijn gehad...status: 'onderweg naar u toe of reeds geleverd' :)

Kwestie van dagen nog, maar hij is inmiddels gemaakt in elk geval.. spppannennennnddddndndd! Nu nog even inrichten :)
 

Jager

Actief lid
Uurtje geleden de dealer aan de lijn gehad...status: 'onderweg naar u toe of reeds geleverd' :)

Kwestie van dagen nog, maar hij is inmiddels gemaakt in elk geval.. spppannennennnddddndndd! Nu nog even inrichten :)

Hmzz, die van mij is ook in week 19 gemaakt dus zou ook onderweg moeten zijn! Wie weet staan ze nu wel gezellig samen op een trailer :D
 

vdijk

Lid
Hmzz, die van mij is ook in week 19 gemaakt dus zou ook onderweg moeten zijn! Wie weet staan ze nu wel gezellig samen op een trailer :D

die van mij is gemaakt in week 14.
in week 18 geleverd bij de dealer en ik heb hem opgehaald in week 19

hou rekening met ongeveer 4 - 5 weken na productie
 

MarcoF

Lid
die van mij is gemaakt in week 14.
in week 18 geleverd bij de dealer en ik heb hem opgehaald in week 19

hou rekening met ongeveer 4 - 5 weken na productie

Is voor mij niet via leasemaatschappij of zo, de dealer zei toch echt 'tot vandeweek' tegen me :)

Hoe dan ook kom maar op met dat ding!
 

Jager

Actief lid
die van mij is gemaakt in week 14.
in week 18 geleverd bij de dealer en ik heb hem opgehaald in week 19

hou rekening met ongeveer 4 - 5 weken na productie
Van mij is wel via de lease, maar volgens de dealer uiterlijk week 22 :)
En als het mee zat alleen maar eerder :)
 

MarcoF

Lid
...en daar issie dan!

Vanmorgen kwam het telefoontje: hij is binnen! Natuurlijk vanmiddag even langs geweest om eea grondig te inspecteren :) Morgenochtend carkit inleveren en met een beetje mazzel issie er voor het weekend!

Ben best blij...

!!!

zie plaatjes :)
 

Bijlagen

  • 22-5-2007 22-12-41_1.JPG
    22-5-2007 22-12-41_1.JPG
    62,4 KB · Weergaven: 37
  • 22-5-2007 22-12-41_2.JPG
    22-5-2007 22-12-41_2.JPG
    80 KB · Weergaven: 27
  • 22-5-2007 22-12-43.JPG
    22-5-2007 22-12-43.JPG
    56,8 KB · Weergaven: 28
Bovenaan Onderaan