Goedkoopste manier om de klep pin van het ev contact te vervangen

sietse235

Actief lid
Nooit gebeurd, klepje is ook gewoon dicht, en wind blaast er op. Rij ongeveer 6 maanden zo ( incl zomerreis) , niks problemen mee gehad.

Bijlagen

• IMG_20251109_195618.jpg
    IMG_20251109_195618.jpg
    484,1 KB · Weergaven: 23

EdK

Forumguru
toen heb ik de reparatie van PON vergoed gekregen.
Ja maar voordat ze dit deden was het probleem al vele malen op TV geweest bij consumenten programma's
En met je klepje nu bij PON aanbellen ?? Wel die stuurt je naar je dealer toe ! Want dat is jouw contactpersoon bij die heb JIJ gekocht !
En de dealer heeft al van PON gehoord dat ze niet vergoeden en daar verschuilen veel dealers zich onder !

Dus je zal in gevecht moeten met je dealer , en de wetten die je hebt als consument !

Ik heb de pin afgeslepen en vreemd genoeg is de melding weg. Snap er niks van maar het is goed nieuws. Nu nog een manier bedenken om het klepje onder alle omstandigheden dicht te houden maar dat komt wel goed. Dank voor een ieders reactie!

ESL

Forumguru
Ik denk dat het openwaaien met zo'n afgeslepen pin best wel meevalt. Ik heb wekenlang rondgereden met een klepje die steeds met een kiertje open bleef staan door het slecht functioneren van dit ding en zelfs toen heb ik nooit meegemaakt dat hij open waaide. Als hij dus wel gewoon aansluit is die kans nog veel kleiner.

Bovenaan Onderaan