Goedkoop olie bestellen bij oil-center.de

dat is niet duur 41 euro voor 5ltr Castrol 5w30 en de verzendkosten naar nederland voor 5 liter zijn 11 euro

andrehj

Forumguru
Inderdaad een goeie tip.
5W30 Castrol Edge (geschikt voor VOI) kost hier 41 euro + 11.50 verzendkosten naar NL = 52.50.
Bij de (bij mij bekende) goedkoopste NL webshop (olietekoop.nl) kost dezelfde olie 62.95 + 7.95 verzendkosten = 70.90.

Inderdaad een flink verschil. Probleem is alleen dat mijn auto nog in de garantie zit, en om nu de olie naar de dealer zelf mee te gaan nemen...

Chatslet

Forumguru
Denk niet dat je dealer daar aan mee werkt :grin:. Hoewel ik wel even ga bestellen voor mijn nieuwe Fabia GL. Wil na ongeveer 500 a 1000 KM inrijden even het oliefilter vervangen en de olie verversen. Dit om al het vijlsel en rommel van de productie uit het blok te krijgen. Zonde om daar 150 euro voor bij de dealer af te tikken.

Noord26

Forumguru
Vroeg vervangen van de olie heeft juist een groot nadelig effect. Het aanwezige materiaal in de olie zal gaan fungeren als een polijstmiddel, waardoor zuiger en cilinder juist beter op elkaar in gaan lopen.

wanderer

Senior Member
DEZE NL webshop is toch ook aardig goedkoop....
castrol edge 5w 30 5 liter voor 46,50 + 6,75
en HIER loopt al een draadje over gezamelijk inkopen van motorolie.......we zijn dus weer op herhaling...

Bovenaan Onderaan