Goedesavonds!

Na een week lang rondkijken, nog meer kijken, nadenken, proefrijden, nog meer nadenken is het zover: Morgen ga ik mijn nieuwe vehikel bestellen. De details staan hieronder.
Over de kleur moet ik nog even nadenken. Wordt waarschijnlijk Stone Grey Metallic.
Nu hopen dat het niet al te lang duurt voordat ik hem krijg... /forum/images/graemlins/cool.gif
 
Je hebt een dikke auto besteld dus het zal zeker goed komen. Levertijden blijken toch weer wat op te lopen dus je zult waarschijnlijk wat geduld moeten hebben. Maar hoe langer je moet wachten hoe blijer je bent als de auto er daadwerkelijk is.

Welkom op het forum trouwens...
 
Update: De kleur is uiteindelijk toch Graphite Grey geworden, met de Onyx Black bekleding. Niet al te kleurrijk, dat geef ik toe. Maar omdat ik voor de hobby met modelautootjes rijd is het niet uitgesloten als ik eens met vet of olie aan mijn broek de auto instap. Natuurlijk probeer ik dat ten alle tijde te voorkomen, maar het zou toch kunnen. En dat is dan wel zonde van die mooie witte bekleding...

Oh ja, mijn naam is Rob, ben 28 jaar en kom uit Maasbracht in Limburg. Ik werk over de grens, in Duitsland. Daar ben ik video-editor bij een grote (duitse) omroep.
Verder fotografeer ik graag, en bij een beetje weer ga ik ook nog wel eens met een stuntvlieger het weiland in. Lekker rustgevend. /forum/images/graemlins/smile.gif
Natuurlijk plaats ik foto's, zo gauw ik de auto binnen heb.
 

Dutch4x4

Senior Member
De Fabia heeft ook een Dynamic-sportpakket, zijnde sportstoelen (de RS-stoelen met gewone bekleding) en klein-leerpakket voor een luttel bedrag (600 euro, meen ik). Zou dit hetzelfde zijn en dus nieuw voor de O2?

Benieuwd hoeveel bezitters van een O2 met sportonderstel dan spijt hebben dat ze niet even iets langer hebben gewacht...
 
Yes, dit is inderdaad nieuw. Leverbaar sinds modeljaar 2006 (begin mei geintroduceerd). Prijs voor het hele zwikkie in €940,-
Ben ik effe blij dat ik niet 2 weken eerder mijn auto heb besteld... /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Karstieman

Forumguru
jaaa...daar gaat mijn contract hoor ! Ik laat mooi een nieuwe offerte maken. Wel suf van mijn dealer dat ie niet even een seintje geeft. Ik bestel notbene 17'', alles zwart, klein leer pakket en een 2.0tdi /forum/images/graemlins/confused.gif als er dan geen belletje gaat rinkelen dat je misschien redelijk sportief wilt rijden ?
Maar goed. Morgen terug naar de dealer...
 
Ik heb inmiddels foto's gemaakt van mijn nieuwe vehikel, die zijn te vinden in de fotogalerij.
Wat betreft het navigatiesysteem: Ik hoef geen VDO /forum/images/graemlins/laugh.gif
Het enige probleem wat ik heb is dat ik nog geen mooi passend frontje voor de unit heb kunnen vinden. Maar dat wordt nog geregeld.
Mooi he... /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan