Goedendag allemaal, even voorstellen.

Dennis78

Forumguru
Hallo, mijn naam is Dennis Schijff, 35 jaar jong. Ik rijd al een aantal jaren Skoda. In 2007 kocht ik mijn eerste Skoda Fabia Combi (I) 1.4 16V (100pk) L&K. De reden was dat ik voor niet al te veel geld een ruimere auto wilde ivm. eventuele gezinsuitbreiding. Ik heb toen voor de L&K uitvoering gekozen omdat daar sportstoelen in zaten en deze in de showroom heerlijk zaten :D . Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze. Inmiddels heb ik deze Skoda na 6,5 jaar en 71.000 km ingeruild voor een Skoda Fabia Combi (II - Monte Carlo Black edition) 1.2 TSI 66kw/86pk. Vooral omdat hij zo lekker smoelt. Ik heb al eerder een paar keer om dit Forum gekeken (als gast) ivm. wat vragen die hier trouwens goed en duidelijk beantwoord worden.
Ik woon en werk vlakbij Rotterdam en rij dagelijks een kleine 30km woon/werk. Veel stad en een klein beetje snelweg. Ben dan ook erg benieuwd of het vebruik van mijn nieuwe Fab gunstiger zal zijn. Met de vorige reed ik gemiddeld 1 op 11,5 - 13. Op langere afstanden is mijn record 1 op 18,5 (ritje Praag heen en weer).
Verder valt er weinig te vertellen. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen van 4,5 en 1 jaar.
 

Joske

Forumguru
Welkom Dennis!

Leuke voorstelling maak je daar ;), duidelijk al aan het spieken geweest op het forum :)
 

Blacky

Forumguru
Welkom op het gezellige en leerzame forum Dennis. Veilige en plezierige kilometers gewenst
 

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Dennis. Verbruikscijfers zijn toch een tikkie aan de hoge kant, woon-werk verkeer is prima verklaarbaar, maar op lange afstand record van 1:18,5 is ook net een tikkie aan de hoge kant.
 

Dennis78

Forumguru
Ik weet dat 1 op 18 meer uitzondering dan regel is. Maar op de autobahn op de cc met 145km/u is het me toch echt gelukt. Fan was toen 3 mnd oud. Geloofde mijn ogen eerst ook niet. :D
 
Bovenaan Onderaan