Goed voornemen voor 2011 en "gezinsuitbreiding".

Twee redenen om me even voor te stellen.
Ten eerste was dat 1 van me goede voornemens voor 2011:722:
Vanaf april 2010 maak ik al gebruik van dit fantastische forum. De aanleiding was iets minder plezierig. Hiervoor verwijs ik graag naar Ervaringen verkooppunten - Belangrijke optie ontbreekt! Uiteindelijk heeft mijn doorzettingsvermogen gezorgd voor financiële genoegdoening. Mijn "vechtlust" werd mede gevoed door jullie steunbetuigingen en tips, waarvoor nogmaals dank:722:
Het doorzettingsvermogen is gedeeltelijk genetisch bepaald en ook aangeleerd door een rijke sporthistorie in mijn familie. Zelf heb ik een tijd op redelijk niveau gefietst (Top-competitie). Door drukke werkzaamheden van vrouw en ondergetekende en een jong gezin (2 kinderen van 5 en 2 jaar) stond het sporten op een heel laag pitje. Door een opmerking op het werk "Jij kon toch vroeger ook aardig fietsen" heb ik me laten overhalen om deel te nemen aan Alp d'Huzes. Het evenement is de eerste week van juni. Sinds de toezegging ben ik weer begonnen met trainen in de vorm van RPM in de sportschool en thuis op een afgestofte op de zolder teruggevonden Tacx. Het iets aan sport doen is me tweede goede voornemen!

De tweede reden om voor te stellen is de "gezinsuitbreiding".
Voordat ik mijn eerste Skoda kocht reed ik in:
een Ferrari rode Opel corsa
een kanarie gele VW Kever
een VW Golf 1.8 Millionair
een Seat Arosa

Mijn eerste Skoda was een Octavia combi 1.9 TDI Elegance. Fantastische auto! Overigens gekocht bij J & F auto's in Andelst, ook een verhaal uit een jongensboek.

In juli 2009 werd de Octavia omgeruild voor een Superb 1.8 TSI Elegance full options mocca brown. Afgezien van het gemis van de parkeerassistent een geweldige auto, waarbij ik elke dag dat ik ermee rijd ervaar als een voorrecht. Dit gevoel heb ik ook nog na 1,5 jaar!

Waar blijft de gezinsuitbreiding?!?
Oh ja, we zijn in blijde verwachting. Mijn vrouw heeft de datum nog niet uitgerekend, maar ze heeft in december een Fabia Combi Greenline besteld.
Als ze de eerste meters in Brabant heeft afgelegd zal ik een "geboortekaartje" sturen.

MvG

Joop
 

MarcoO2

Forumguru
Nou, bij gezinsuitbreiding hoort natuurlijk een felicitatie!!! ;)

Veel plezier in de wachtperiode, en, voor ik het vergeet: succes met je goede voornomen!
 
ach één voordeel, het duurt niet zo lang als bij een kindje ;) Als het goed is komt hij begin maart binnen! Mijn fabia hatchback scout die ook eind december besteld is zou ook tegen die tijd geleverd worden
 
Bovenaan Onderaan