Goed nieuws en slecht nieuws..

WanderZ

Actief lid
Vriendjes en Vriendinnetjes,

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.. Het goede nieuws is dat ik nu definitief de knoop heb doorgehakt en per 1-12-2009 full-time voor mijzelf ga werken. Ik kan in overleg met mijn huidige werkgever een paar uur per week voor hem blijven werken (hij huurt mij in) en zal de overige tijd in mijn eigen toko steken en proberen groter te groeien.

(Ik heb een bedrijf in het verlenen van automatiseringsdiensten, in de vorm van advies, installatie en beheer/onderhoud)

Het slechte nieuws is, je voelt hem misschien al hangen, dat ik mijn ontzettend prettige leasebak weer in moet leveren... :shocked: Voordeel is wel dat ik straks zelf weer een auto kan leasen dus misschien wel voor een mooie skoda ga, maar weet nog niet of dit te realiseren is.. Voorlopig ga ik denk ik in een 2e handsje rijden.

Ik zal sowieso op dit forum actief blijven aangezien er veel meer te doen is hier dan over mijn O2 praten.. ;)

Dit betekent dus wel dat ik e.e.a. in de aanbieding heb.. Zie de TE KOOP rubriek! ;)
 

LenK

Forumguru
Moedig om in deze tijd ondernemer te worden :worshippy:
Maar de definitie van ondernemen is "verantwoord risico nemen", dus ik neem aan dat je daar aan voldoet.
In ieder geval veel succes daarbij gewenst :xyxthumbs:
 

cvegreen

Forumguru
Van harte gefeliciteerd met je toch wel grote beslissing die jij hebt genomen.
Als ik het zo tussen de regels door lees , ken jij je vak heel goed en ben je erg zakelijk ingesteld . Dus denk ik dat het met je zaak wel goed komt .
Dat je nu ff een stapje terug moet maken met je auto , dat komt later dubbel en dik wel weer goed . Misschien is skoda plots te min voor jou als de zaken heel erg goed gaan gaan en jezelf liever in een audi ziet rijden bv.
 

Gieliovd

Forumguru
Succes met deze plannen man!

Ik zelf vind het ook een heel risico om in deze tijd een nieuwe onderneming te starten maar voor jou ligt het toch anders denk ik. Je hebt al klanten en contacten? Je hebt de start al? Dit is dus in feite een stukje professionalisering.

Komt wel goed, en die Skoda komt er ook wel weer.

Nogmaals, succes!

En ook zonder Skoda ben je welkom, kijk maar naar mij. Ik blijf gewoon hangen ook al heb ik een Honda motor en een Giant fiets :)

Ik heb wél een Skoda kopje en een sticker aan de deur.
 

WanderZ

Actief lid
Thanks voor de gelukwensen! Ik zou dit normaal misschien ook niet zo snel in deze tijd doen, maar het is een uitgelezen kans met zeker 2 jaar aan zekerheid en de kans dit op een gezonde manier verder uit te werken.. Komt goed! ;) :cheer:
 

kaggel

Lid
Jammer dat je nu al weer je mooie blauwe octavia in moet leveren. Voordeel van mij is dat ik dan misschien vanaf februari de enige op het forum ben met een aqua blue combi.

Op zich heb ik wel interesse in je verlagingssetje, maar wil eerst even afwachten hoe ik het vind staan met de 17 inch eronder. Daarnaast heb ik niet echt de mogelijkheden om de veren te laten monteren en moet het dus via een dealer.
 

WanderZ

Actief lid
Op zich heb ik wel interesse in je verlagingssetje, maar wil eerst even afwachten hoe ik het vind staan met de 17 inch eronder. Daarnaast heb ik niet echt de mogelijkheden om de veren te laten monteren en moet het dus via een dealer.

In mijn album kun je het verschil wel zien tussen standaard of met verlaging.. Ik heb 18" eronder, maar dan heb je wel een beeld. Montage kunnen we altijd over praten. Ligt er denk ik even aan welke regio je woont, want mijn pa heeft een zaak in noord-west-brabant (bij Bergen op Zoom) die ze er voor mij ook weer onder vandaan haalt.. Hij heeft ervaring met de montage, dus zal niet te veel tijd (en dus geld) kosten. PM me anders even! ;)
 

___JC___

Forumguru
Gefeliciteerd en jammer tegelijk dan. Wat ga je met die velgen doen?
Zien ze er nog een beetje netjes uit?
:grin:
 

WanderZ

Actief lid
Gefeliciteerd en jammer tegelijk dan. Wat ga je met die velgen doen?
Zien ze er nog een beetje netjes uit?
:grin:

velgen zien er nog top uit!! Ik heb ze te koop JC, dus check mijn post in de skodaforum-marktplaats en doe een goed bod! Dan heb je de velgen maar alvast!! ;)

Wel aftermarket zonder hoogteregeling en sproeiers!
Zal er wel uit moeten voor de auto ingeleverd wordt.

klopt LenK, ook die set is te koop!
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het moedig vind; je zult dit vast goed hebben doordacht..
Suc6 :rockon:
 

WanderZ

Actief lid
Ik kan alleen maar zeggen dat ik het moedig vind; je zult dit vast goed hebben doordacht..
Suc6 :rockon:

Daar staan Skoda rijders toch ook om bekend.. Dat ze dingen goed overdenken en geen overhaaste irrationele beslissingen nemen? ;)

Komt goed, en dank voor de aanmoedigingen! ;)
 

WanderZ

Actief lid
De voorbereidingen met de zaak gaan goed.. En ik heb ook een nieuwtje.. heb een andere auto gekocht!! Zal wel even schrikken zijn voor sommige van jullie, maar toch.. Vond het wel even leuk met jullie te delen!

Het is een BMW E32 750i geworden.. een dikke 5ltr V12 uit 1990 met 170K op de teller en compleet in originele staat.. Incl compleet onderhoudshistorie etc erbij.. Echt een juweeltje..

Nou kom maar op met die reactie's! ;)
:tongue:
 

Bijlagen

  • 2144676-1-2-3.jpg
    2144676-1-2-3.jpg
    44,7 KB · Weergaven: 43
  • 2144676-6-2-3.jpg
    2144676-6-2-3.jpg
    40,8 KB · Weergaven: 31
  • 2144676-9-2-3.jpg
    2144676-9-2-3.jpg
    81,3 KB · Weergaven: 39
  • 2144676-2-2-3.jpg
    2144676-2-2-3.jpg
    43,7 KB · Weergaven: 38

Wasmachineman

Forumguru
Geweldig toch, een auto met een verhaal...is hij nog van een BN-er geweest ? De BMW van John de Mol stond laatst ook te koop zag ik Autoweek.
De km stand zal wel kloppen want elke km kost serieus geld, toch ?:winkie:
 

___JC___

Forumguru
Mooie bak hoor Wanderz, ziet er nog erg origineel uit. Wel een flinke benzineslurper volgens mij! Als je voor dit soort dingen aan het kijken was dan wist ik nog wel een E39 M5 voor je te koop te staan.
:grin:
 

WanderZ

Actief lid
Het mooie is dat deze dus ouders is dan 15jaar en daardoor voor mij erg goedkoop op de zaak. Ik betaal straks 35% bijtelling over de dagwaarde.. niet over de cataloguswaarde.. En dat scheelt een paar honderd euro per maand.. Echt goedkoop is deze auto ook niet.. gemiddeld 1 op 6 a 7 denk ik.. Maar ja, wel veel fun en comfort! ;)
 

___JC___

Forumguru
Ik vind die ouwe bakken altijd wel wat hebben. Vriend van me heeft een A8 van 15 jaar oud. Echt niet verkeerd hoor, zit alles op en aan!

A13313_b.jpg
 

WanderZ

Actief lid
Heb ik ook nog naar gekeken inderdaad.. Alleen is mijn broertje BMW goeroe met alle uitlees apparatuur etc, dus is wel slimmer voor BMW te gaan! ;)

Liefst had ik amerikaan gaan rijden natuurlijk, maar misschien komt dat ooit nog.. (moet nu ook nog een beetje aan mijn voorkomen denken bij potentieel nieuwe klanten!)
 
Bovenaan Onderaan