Goed adres accu voor Octavia 2 RS TDI?

O2RS

Nieuw lid
Hallo,
kan iemand me adviseren voor een goed/ goedkoop adres voor een accu voor m'n Octavia II 2.0 TDI RS?
Verwacht dat onze Skoda dealer (weer eens) een schofterig bedrag vraagt, dus heb eens gegoogled, maar op verschillende sites hebbenm ze wel accu's voor 1.9 diesels maar niet voor een 2.0.
Mogelijk dat deze vraag al een keer eerder gesteld is, maar kan die dan niet zo snel vinden (is m'n eerste keer hier).

Alvast bedankt.

Cordoba

Forumguru
Misschien handig als je een regio opgeeft, ik neem aan dat je geen 200 km gaat rijden om 20 euro op een accu te besparen. Overigens heb ik de ervaring dat gewoon een aantal bedrijven bellen het beste werkt.

Race Eend

Forumguru
Gewoon een Brezan oid opzoeken, monteren van een accu stelt niets voor, rateltje en dopje 10 en dopje 13 en klaar ben je.

O2RS

Nieuw lid
Bedankt mannen: heb even rondgebeld. Ben begonnen bij de Skoda dealer in Nijmegen: 178 euro (toch een stuk minder dan de 220 euro die ik ergens op internet vond in prijsopgaven voor onderhoud. Misschien dat die 220 incl inbouw is .... flink uurloon vragen ze dan)
Brezan: 148 euro. Bij een vergelijkbaar (maar minder bekende) keten bij werk op industrie terrein (Emko) 105 euro. Toch even dikke 70 euro uitgespaard met 2 telefoontjes. Haha.

Bovenaan Onderaan