Gisteren opgehaald/ingeleverd...

mauricemauzzz

Actief lid
Gisteren was het zo ver...

Na 7 jaar met de Fabia I combi (2002) gereden te hebben, is deze "ingeruild" voor een Octavia II combi 1.4 TSI Ambition BL in de kleur: Brilliant Silver Metallic.
Mijn vrouw wilde in 1e instantie wederom een Fabia(lees: niet groter) rijden, maar na wat overredingskracht(kinderen worden groter, 1.4 TSI is zuiniger dan 2.0 MPI, etc.) heb ik 't toch voor elkaar gekregen om mijn wens in vervulling te zien gaan...hehehe
Hij was uitgevoerd met zwarte dakrails, maar ik heb gelukkig kunnen regelen dat dit zilveren rails werden!
Met de eerder aangeschafte Privacy Shades ziet 'ie er wel strak uit.
Ben blij...:1761:

Kensel

Forumguru
Nice! Klinkt goed.. Waarschijnlijk vindt je vrouw het achteraf toch niet zo erg ;)

Heb je de auto al opgehaald? En als je de mogelijkheid.. Ik ben/We zijn zeer benieuwd naar foto's! ;)

ertromp

Forumguru
Goede aanschaf en natuurlijk weer vele km's toegewenst.
Uit ervaring weet ik dat het formidabel rijdt zo'n 1.4TSI!
Mijn vrouw heeft ook altijd zo iets van moet dat zo groot maar tijdens vervoeren van bagage hoor ik haar niet meer.

F0RM4N

Lid
Gave bak hoor! Ik ben niet zo'n zilver-fan, maar op de een of andere manier past de kleur uitstekend bij de auto.
Altijd gaaf, die Octavia's hebben altijd van die enorme mistlampunits voor, dat staat d'r uitstekend!
Veel rijplezier met je nieuwe bolide!

mauricemauzzz

Actief lid
@ F0RM4N: Thnx, ben er natuurlijk erg blij mee! Na jarenlang zwart gereden te hebben, ditmaal maar eens voor zilver gekozen. Op zwart zag je elk vuiltje/krasje etc. Ben benieuwd of dit ook voor zilver geldt...:confused:

F0RM4N

Lid
Kan ik je ook niet mee helpen, ik heb praktisch alleen maar blauw gehad, haha.
Maar logischerwijs moet het minder worden ja. Ga je er nog wat mee doen of hou je hem zo?

mauricemauzzz

Actief lid
Wat dacht je van rijden...:grin:
Hahaa, nee voorlopig hou ik 'm zo. Misschien tzt nog wat "onopvallende" accessoires, maar tot nu toe heb ik genoeg centjes uitgegeven...:crazy:

Jij nog tevreden met je Forman...?

F0RM4N

Lid
Hahaha, rijden? Dat doe ik nooit...:grin:
Nouja hij ziet er al dik uit van zichzelf, dus dat scheelt. Man, toch wel een beetje jaloezie hier hoor!

Ja, ik ben tevreden. Jammer dat onderdelen voor dit ding een flinke klus is... Maargoed, dit is jouw topic.
Ga ik niet over mijn eigen blok schroot zitten praten ;)

Bovenaan Onderaan