GEZOCHT: foto O3 met instaplijsten (OEM)

Joske

Forumguru
de titel zegt het wel al :D


Ik zoek (bij voorkeur een metal-grey) een O3 waar de instaplijsten gemonteerd zijn, de alu-versie. En daar zou ik een foto van willen zien waar de binnenkant van de deur ook op staat, vraag me af of het "matcht" met de inleg van de deuren. (zilverkleurig in mijn geval)

Het gaat hem in eerste instantie over functie, maar moet ook mooi zijn, vandaar mijn vraag.

zoeken in de foto-galerij heeft (tot nu toe) niets opgeleverd.


voor alle duidelijkheid, het gaat over deze instaplijsten:

5E0071303A3.jpg


artikelnummer: 5E0071303A
 

Rob

Forumguru
Of toch wel? Op de afbeelding betreft het RVS instaplijsten.. Naast RVS kan je kiezen uit zwart en dat is sowieso niet..
 

Joske

Forumguru
dat is die uit de catalogus, ik zoek werkelijk een home-made-real picture :D

maar toch bedankt voor de moeite ;)
 

Rob

Forumguru
Dacht ik al, haha!

Je kan nog informeren bij een Skoda dealer. Kan zomaar zijn dat iemand het gelijk heeft meebesteld en zit het er al op. Mag je zeker en vast een kijkje nemen ;)
 

MarZ_E

Senior Member
Ik heb de zwarte op mijn Race blue O3 GLBL zitten. Mocht je die willen zien, kan er een foto van maken...
 

Joske

Forumguru
Ik vond persoonlijk de dealer ideaal qua prijs ivg met bijv superskoda. Goedkoper want je hebt verzending niet. EBay heb ik nog niet gezocht.


Neig al meer naar de zwarte op dit moment omwille van functionaliteit.
 

Joske

Forumguru
@MarZ_E

mijn dank is groot voor de gedane moeite! :thumbsup:

bij deze is mijn keuze gemaakt, ik ga voor de zwarte gaan, vind het mooier passen bij het interieur. En voor 27 euro kan ik niet sukkelen natuurlijk :D

nogmaals, dikke thx!!
 
Bovenaan Onderaan