Heeft iemand deze test toevallig liggen ? TRIOTEST Citroën C4 - Hyundai i30 - Skoda Octavia l
dj.verhulst Forumguru 19 nov 2014 #1 Heeft iemand deze test toevallig liggen ? TRIOTEST Citroën C4 - Hyundai i30 - Skoda Octavia l
dj.verhulst Forumguru 19 nov 2014 #3 nee is tijdelijk niet beschikbaar, anders had ik daar gewoon gedaan voor die 1,50
L LT83 Forumguru 19 nov 2014 #5 Ik heb hem voor je liggen. Was nog net niet weg met het oud papier Geef je adres maar even per PB dan stuur ik hem naar je op morgen!
Ik heb hem voor je liggen. Was nog net niet weg met het oud papier Geef je adres maar even per PB dan stuur ik hem naar je op morgen!
L LT83 Forumguru 19 nov 2014 #7 Graag gedaan, hij zit in de envelop, doe hem morgenvroeg op de post. Veel plezier ermee!!
dj.verhulst Forumguru 21 nov 2014 #10 ik heb hem binnen,, ontzettend bedankt. heb hem ingescand in PDF, wie die wil moet maar een PM sturen met e-mail
ik heb hem binnen,, ontzettend bedankt. heb hem ingescand in PDF, wie die wil moet maar een PM sturen met e-mail