(gezamelijke) Inkoop actie (milotec) onderdelen

japiejo5

Actief lid
Inkoopactie (Milotec)Onderdelen.

Op andere fora (oa www.motor-forum.nl) worden regelmatig inkoopacties gehouden waarbij de kwantiteit vaak een leuk effect heeft op de verkoopprijs. Wij hebben dat hier ook doordat de sponsor ook “acties” heeft oa. Mbt het tunen, het alarm,..etc.

Is het niet mogelijk om ook zoiets te doen voor oa. Milotec onderdelen. Zoals bijv. de verchroomde uitlaat of striping. Of voor de niet leaserijders onder ons. Winter/Zomerbanden of Velgen. En ga zo maar door.

Zijn er reeds zulke initiatieven aanwezig? Er is er überhaupt animo voor?
crazy.gif
 

japiejo5

Actief lid
Hmm,.geen intresse denk ik?

Leek mij toch intressant,..misschien dat we; als we er 10 bestellen,..de verchroomde uitlaat voor 50euro kunnen krijgen,..ik zeg maar wat!
 

SmurfForLife

Actief lid
Kan allicht interssant zijn, maar vergeet niet dat (zover ik weet) er voor NL één importeur is die alléénrecht heeft voor de thuismarkt.

Rechtstreeks bij Milotec is dan een optie.
 

LenK

Forumguru
Re: (gezamelijke) Inkoop actie (milotec) onderdele

Iets gezamenlijk bestellen krijg je nooit georganiseerd. Beter zou het zijn dat door lidmaatschap van dit forum een collectieve prijs geldt. Of bestellen via een link op het forum geeft korting.
Net zoals nu bij ziektekostenverzekeringen gebeurt via bijvoorbeeld Independer.
 
Re: (gezamelijke) Inkoop actie (milotec) onderdele

milotec spullen kun je ook online bestellen (en met paypal betalen) bij www.skodatec.com - gisteren een bestelling geplaatst, zal laten weten hoe verloopt met oa aflevering etc.
 

Tallguy

Forumguru
Re: (gezamelijke) Inkoop actie (milotec) onderdele

</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

Bij wie moeten we dan zijn,...moderators???

[/ QUOTE ]
In principe niet bij ons. Als forumleden en ook als mods laten we groepsinkopen over aan het initiatief van de mensen zelf.
Het forum is ook niet verantwoordelijk voor zulke acties.

Ik vind dat mensen dus zelf best een inkoopactie op poten mogen zetten, waarom niet? Wie weet wat je daarmee kan bereiken, maar het gaat dus uit van jou en niet vanuit het forum.
 

SkodaMan

Actief lid
Re: (gezamelijke) Inkoop actie (milotec) onderdele

Een gezamelijk inkoopactie gaat al gauw op reklame lijken en dat is in strijd met de forumregels. Het is al eens eerder gebeurd dat een aanbieder zich als forumlid aanmelde en zo zijn producten dacht te slijten. Lijkt me geen goed idee. Misschien moeten de regels op dit punt aangepast worden.
 

Daniel

Lid
Re: (gezamelijke) Inkoop actie (milotec) onderdele

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Een gezamelijk inkoopactie gaat al gauw op reklame lijken en dat is in strijd met de forumregels. Het is al eens eerder gebeurd dat een aanbieder zich als forumlid aanmelde en zo zijn producten dacht te slijten. Lijkt me geen goed idee. Misschien moeten de regels op dit punt aangepast worden.

[/ QUOTE ]

Daar heb je um weer hoor hóór,onze geitenwollensokkerd,jij moet een moderator worden man
grin.gif



(ik vind het overigens een prima idee om een gezamelijke inkoop actie te doen )
 

Tallguy

Forumguru
Re: (gezamelijke) Inkoop actie (milotec) onderdele

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Een gezamelijk inkoopactie gaat al gauw op reklame lijken en dat is in strijd met de forumregels.

[/ QUOTE ]
Dat zeg ik. Als je dat als forumlid wilt doen is Skodaforum hier niet voor verantwoordelijk en niet voor aansprakelijk. Doe je dus een inkoopactie en het gaat fout of wat dan ook, dan is het pech maar hoef je niet bij het forum aan te kloppen voor hulp. Dat is wat er in de forumregels staat.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SmurfForLife</font><hr />

Kan allicht interssant zijn, maar vergeet niet dat (zover ik weet) er voor NL één importeur is die alléénrecht heeft voor de thuismarkt.

Rechtstreeks bij Milotec is dan een optie.

[/ QUOTE ]

ik heb mijn spullen van milotec gewoon via de dealer besteld en binnen 1 week binnen dus er zijn meer dealers waar dit kan
 

ikkuh

Banned
</font><blockquote><font class="small">Citaat: japiejo5</font><hr />

Bij wie moeten we dan zijn,...moderators???

[/ QUOTE ]
In principe niet bij ons. Als forumleden en ook als mods laten we groepsinkopen over aan het initiatief van de mensen zelf.
Het forum is ook niet verantwoordelijk voor zulke acties.

Ik vind dat mensen dus zelf best een inkoopactie op poten mogen zetten, waarom niet? Wie weet wat je daarmee kan bereiken, maar het gaat dus uit van jou en niet vanuit het forum.


Hmmm is dit zo??

Waarom ben ik vandaag gebanned omdat ik een inkoopaktie wilde organiseren voor sportvelgen?

Beetje raar beleid hier snap ik wel...
 

Exciter

Administrator
Hmmm is dit zo??

Waarom ben ik vandaag gebanned omdat ik een inkoopaktie wilde organiseren voor sportvelgen?

Beetje raar beleid hier snap ik wel...


Omdat jij geen gezamenlijke inkoop doet, maar VERKOOP. Dat is het verschil. En nu ophouden, of gaan, aub.

Met vriendelijke groeten,

Exciter
 

SmurfForLife

Actief lid
Al je een deal wilt sluiten, da dan naar de Nederlandse importeur toe van de Milotec onderdelen. Ben ff de naam kwijt, maar via Milotec.de is deze wel te achterhalen.

Het is dan een kewstie van uitonderhandelen. De (skoda)dealer krijgt van de importeur zijn marge op de aangekochte prodcuten. Allicht dat dit een optie is.
 
Wat un gedoe!

Voor inkoopacties ga je naar inkoopacties.nl
Iedereen die iets aan te bieden heeft kan hier terecht.
Persoonlijk denk ik ook dat je dit soort fora hier niet voor moet gebruiken.

M.a.w. ik adviseer iedereen die iets gezamelijks wilt inkopen: inkoopacties.nl

Ciao
 
Bovenaan Onderaan