Gevoeligheid afstandsbediening

MIK

Lid
Gevoeligheid aftands bediening

Ik heb regelmatig dat mijn zij ramen spontaan open gaan waarschijnlijk komt dit door dat ik ongemerkt mijn knop van mijn sleutel indruk in mijn broek zak. Is er een mogelijkheid om dit uit te zetten via display , zodat in ieder geval de rammen dicht blijven. (word zo nat anders bij regen.)

Vrgrt Michiel
 

higgy

Forumguru
Tja, als het om een aftandsbediening gaat dan vind ik het niet raar dat je je ramen dicht moet rammen ipv dat met de afstandsbediening te doen.
 

MIK

Lid
Ik heb de remote niet in broekzak onder het rijden gaat moeilijk dan moet ik zo dicht op het stuur zitten ;) maar het gaat er om als ik thuis ben en de auto staat geparkeerd. Heb net even met de garage gebeld maar dit is niet uit te zetten volgens hun.
 

Gompie

Lid
Ik heb de remote niet in broekzak onder het rijden gaat moeilijk dan moet ik zo dicht op het stuur zitten ;)

OK, maar in je eerdere posting zet je "...waarschijnlijk komt dit door dat ik ongemerkt mijn knop van mijn sleutel indruk in mijn broekzak." Dus was mijn reactie niet écht vreemd toch?
 
Zoals monteurtje reeds weet te melden kun je het uitzetten, via je dealer of via een vag-com kabel. Aanzetten kan dan trouwens ook alleen op die wat ingewikkelde manier. Je kunt natuurlijk een andere opbergplek voor je sleutel of afstandsbediening zoeken.
 

Leopard

Nieuw lid
Beste mensen, mis ik wat? Kunnen de ramen met de afstandsbediening bediend worden? Dus ook van mijn Yeti 1.4 Ambition? Voor zover mij bekend kunnen de ramen vanaf de buitenzijde geopend c.q. gesloten worden door de sleutel in het portierslot te steken en te draaien. Maar met de afstandsbediening, nooit van gehoord! Wie maakt mij wijzer?
Ben zeer benieuwd!
 

Leopard

Nieuw lid
Tja captain, dank! De Yeti-bijbel heb ik destijds flink doorgeknauwd maar dat heb ik dan toch mooi gemist. Maarruh.... ik ga komend weekend mijn huiswerk overdoen. Als ik het gevonden en uitgeprobeerd heb laat ik dat wel ff weten, ook als het niet zo is, ok?! :)
 

Captain Hook

Forumguru
En wat staat er in de manual:
Afstandsbediening*​
Omschrijving​
Met de afstandsbediening kunt u:​
​
de auto ont- en vergrendelen,

​
de kofferklep/achterklep ontgrendelen,

de ruiten elektrisch openen en sluiten.

Gewoon de knop langer ingedrukt houden voor sluiten of openen en de ramen gaan dicht c.q. open. Reuze handig!
 

Erkens

Lid
Heb net even met de garage gebeld maar dit is niet uit te zetten volgens hun.
Ik kan dat via de maxidot in- en uitschakelen (kan zelfs instellen welke ramen open mogen), dus als het al kan via de knopjes in de auto zelf dan moet de dealer het met hun computer al helemaal kunnen!
 

Leopard

Nieuw lid
Hey captain, parbleu, het werkt!
Tis toch wel een machtig machien he. Ik geniet er steeds meer van. Enne, ik heb weer iets bijgeleerd. Dat doe ik eigenlijk wel dagelijks hoor, nu al pakweg 22750 dagen lang!
:winkie:
 
Bovenaan Onderaan