Geverfde Remklauwen !!!

• Onderwerp starter Deleted member 1943
  • Startdatum
D

Deleted member 1943

Halloa

Ik heb afgelopen zondag samen met een maatje mijn remklauwen knalrood geverfd met daarvoor bestemde verf. Resultaat; Kicke!!
Foto's volgen nog.

Volgende project, Bumperlip van een seat. (sorry afgekeken van een forumlid, maar ik vind het dat zo vet staan zeker bij een verlaagde fabia):laugh:

leslee

Forumguru
ik heb ze zelf 2 jaar geleden ook gedaan
kleine verandering maar meteen een heel ander gezicht
192232194_6_nIGI.jpg

nu zijn ze gewoon zwart

M1K3RsZ

Actief lid
Ziet er allemaal netjes uit heren!!!
Denk dat ik er ook maar eens aan kan gaan!!!
Welke kleur zou bij mijn wagen staan?
Trouwens Les ik dacht dat jij die deurstrips aan de onderkant eraf had of is dit een oudere foto?

leslee

Forumguru
wel gaaf om te zien dat iedereen voor een andere kleur gaat

@mike, ja klopt is een foto uit 2008, voordat ie onder handen genomen werd.
en heb inderdaad in 2009 ook meteen de sierstrippen laten verwijderen.
zou trouwens als ik jou was niet dezelfde kleur als de auto nemen, je wil toch juist dat ze opvallen?

turboturbo

Forumguru
Gave pimp. Gebruik je hier nog speciale verf voor? En hebben jullie de klauwen los gehaald om er goed bij te kunnen?

darkprojectx

Forumguru
je hebt er inderdaad aparte verf voor nodig, deze kun je bij de automaterialenzaak halen.

ik heb ze gespoten toen ze nog gemonteerd zaten.

Hetzer

Forumguru
omdat iedereen hier reageert behalve Stefan1 ;), maken we er een algemeen topic van en verplaatsen we het naar onderdelen van derden

Mijn verf, het officiële oude "rally" groen van Skoda heb ik besteld bij www.milotec.de

Dit is trouwens ook gaaf, speciale stickers voor op de geverfde klauwen!!!!!!

2i1h5vl.jpg

ifqy6f.jpg

4hxzdf.jpg

2echtle.jpg

D

Deleted member 1943

Sorry sorry sorry

Ik ben het topic begonnen en heb niks meer van me laten horen. Ik ben afgelopen tijd erg druk met het voorbereiden voor me verbouwing hier thuis. Alles opruimen en bestellen, regelen en afspraken maken. Dit deed mijn handen van de fotocamera af houden zodat ik nog steeds niks heb kunnen laten zien. ik ga ze zo nog maken.

Sportline

Senior Member
Ik heb de remklouwen en trommels netjes zwart gemaakt, ziet er toch wat mooier uit bij mijn zwarte velgen...

Bovenaan Onderaan