Gestolen Octavia RS

Fabia

† In Memoriam
Wauw, dat had ik niet meer verwacht. Ik hoop voor je dat de RS niet al te erg misbruikt is.

De Stip

Forumguru
Fijn om te horen vent! Altijd nog beter, dan de dagwaarde terugkrijgen. Voor dat geld, vind je nooit wat je bent kwijtgeraakt.

Figaro75

Senior Member
Goed nieuws, hopelijk krijg je hem snel terug en is hij nog in een goede staat.
Ze hebben hem gelukkig niet gebruikt voor een ramkraak zoals de golf van een vriendin.
Daar stond de politie op de stoep........

Cordoba

Forumguru
Maarten hopelijk ben je blij dat ie weer terug is (als ie afgeleefd is, zul je niet blij zijn). Ik had eigenlijk verwacht dat ie voor een groot deel in een Rotterdams onderdelenmagazijn zou liggen, en het karkas ergens in het havengebied zou worden gedumpt.

Wat tracking systeem betreft: maakt het moeilijker voor gelegenheidsdieven, maar veel bendes gebruiken stoorzenders, waardoor je geen signaal krijgt als ie zonder sleutel wordt verplaatst, en als ie in een container staat, krijg je ook geen signaal meer.

cvegreen

Forumguru
Voor georganiseerde bendes is zo'n trackings systeem waarschijnlijk niet moeilijk te kraken of zo. Maar gelegenheidsdieven zullen er wel een pak meer moeite mee hebben lijkt mij. Ik hoop maar dat je auto compleet en zonder schade aan jouw word overgedragen en hopelijk heel snel. Ik weet niet of je roker bent of niet . Indien niet of wel roker maar NOOIT in de auto hoop ik voor u dat de basterds niet in u auto hebben gerookt dan. Want voor mij is dit 1 van de belangrijkste dingen , nooit in gerookt geweest.

maarten2xrs

Senior Member
Vrijdag mag ik mijn auto ophalen en dan naar een schadebedrijf brengen
Dan kan de expert van de verzekering even kijken of er schade is dus ik ben benieuwd.

Groetjes maarten.

maarten2xrs

Senior Member
Auto gisteren opgehaald en nadat ik hem gewassen heb is het of deze nooit weggeweest is.
Weinig km mee gereden en geen schade te ontdekken.
Van de politie nog niks gehoord van hoe of wat maar dat krijg ik nog te horen.
Ik ben in ieder geval blij dat de auto weer terug is want je gaat hem het meest missen als hij weg is.
Groetjes maarten

Cordoba

Forumguru
Goed om te lezen, dat ie op het eerste gezicht in orde is: meestal als een gestolen auto weer gevonden wordt, is ie óf gebruikt bij een ramkraak ofzo, óf hij is ontdaan van alle verkoopbare onderdelen en er is alleen een kaal karkas over. Ik vraag me af met welk doel ie is gestolen: export/verkoop, of als eventuele vluchtauto bij misdaad.

Bovenaan Onderaan