Gestolen Octavia RS

maarten2xrs

Senior Member
vanmiddag tot de conclusie gekomen dat het dieven gilde het niet kon laten om mijn
auto te laten staan, aangifte gedaan en verzekering gebeld en nu maar afwachten.

gr maarten

CDK

Forumguru
jeetje! balen zeg :( nou hopelijk kom'ie snel en heelhuids terug of dat je er iig financieel goed uit springt met je verzekering!
ik zal voor je duimen ;)

whalertje35

Actief lid
Volgens mij is het schering en inslag bij ons in de buurt. De auto van mijn collega is ook gestolen, echter heeft hij hem wel terug met een hoop schade. Is tijdens de achtervolging door de politie de vangrail ingedoken met 180 km / uur, hij heeft het geluk gehad dat hij de snelheid begrenst had omdat die op winterbanden reed. Anders was de auto weg geweest.

Sterkte er mee in ieder geval, lijkt me een rot gevoel als je auto weg is.

Maarten

Forumguru
Je tekst leest wat vreemd, maar ik begrijp dat je RS gestolen is!
Klote zeg!

Misschien een idee om hier ook even een foto met kenteken te posten? Kunnen we met het hele forum zoeken!

Noord26

Forumguru
Had hij misschien beter weg kunnen zijn, krijg je een nieuwe. Nu moet je oude accepteren?

Idd wat Maarten aan geeft: zijn er nog kenmerkende zaken aan de auto naast het kenteken? Want Skoda liefhebbers zien RS emblemen tamelijk snel..

maarten2xrs

Senior Member
De blauwe is gestolen met kenteken 25-sl-zb getinte ramen booskijkers en zijskirts,
Mijn dochter had het idee geopperd om het op facebook te zetten ,
Heeft iemand daar ervaring mee,
Gr maarten

De Stip

Forumguru
Goed plan, Facebook bereikt in een klap, veel lezers. Zet er foto's bij en bijzondere kenmerken. Succes!

Cordoba

Forumguru
Ik dacht al even dat het de opvallende RS was (kon het al niet begrijpen, omdat die verschrikkelijk opvalt). Balen Maarten, en ik hoop dat het toch snel goed voor je geregeld is.

EdK

Forumguru
Tsja doet me weer herinneren dat mijn motorfiets ( Honda ST1100 Pan European ) was gestolen.

Eerst ongeloof, dan twijfel van had ik hem hier geparkeerd, dan het pas realiseren van wat er is gebeurd en dan woede en woede uitingen naar de verkeerde personen.
En dan het verzekerings verhaal, en uit ervaring hoe goed je ook verzekerd bent je legt er altijd op toe !!

Wel Maarten succes met de afhandeling en mocht hij teruggevonden worden dan in ongeschonden staat en anders ........ hopen dat hij wegblijft want het wordt dan nooit meer jou eigen wagen als er schade etc aan aangebracht is door één of andere onverlaat.

deusjevo

Forumguru

Hmm, dat opvallen valt wel tegen, ik woon ook in Vlaardingen maar heb de RS nog nooit gespot geloof ik.
Ik kijk ernaar uit maar vrees dat hij al het land uit is.
Mijn schoonvader z'n fully loaded Honda CRV is pas gestolen en werd deze 12 uur na de diefstal teruggevonden aan de duits-poolse grens.

Veel succes met de opsporing/afhandeling!

Hetzer

Forumguru
Al wat nieuwe Maarten??

ik las vandaag dat er een bende autodieven is opgerold in regio Rotterdam, zij waren geinterresseerd in VAG auto's

Bende autodieven opgepakt in Rotterdam

08-02-2013 | 20:23

De politie heeft een bende opgerold die zich bezig hield met autodiefstal. Vijf twintigers uit Rotterdam en Capelle aan den IJssel zijn opgepakt, waarvan er nog vier vastzitten.

De politie begon een onderzoek nadat bleek dat in Rotterdam veel auto's werden gestolen. In een jaar tijd verdwenen tientallen auto's, meest Volkswagens, Seats en Audi's.

Na een paar invallen in woningen en loodsen zijn de vijf mannen aangehouden. Vier van hen worden verdacht van betrokkenheid bij zeker vier diefstallen.

De politie sluit verdere aanhoudingen niet uit.

bron, rijnmond.nl

maarten2xrs

Senior Member
rs terug

Vanmiddag door de politie gebeld dat ze de skoda gevonden hebben, staat nu in rotterdam
Bij het bureau.
Morgen gaan ze onderzoek doen naar sporen.
Uiterlijk schijnt de auto er goed uit te zien, ik ben benieuwd van de binnenkant.
Groetjes maarten.

Noord26

Forumguru
Wow!

Ik had verwacht dat hij al binnen een dag in het Oostblok zou zijn.

Houd je ons op de hoogte? Hebben ze dan alleen de auto en niemand die en gewacht tot een bestuurder zich in de auto wilde gaan bevinden?

Bovenaan Onderaan