Gentlemen: I got him !

Boet

Actief lid
Het interieur lijkt me wat besmettelijk, Erikje, maar holy Moses, wat is dát mooi zeg! Zelfde geldt voor het betere dvd-werk. Jij geen uitzicht naar achteren, maar de kids des te meer kijkplezier!

En wat die Rs-grille betreft...ook niet fout
super.gif


Groeten,

Robert
 

Erikje

Actief lid
@Boet: besmettelijk? Nee hoor, ik kan het iedereen aanraden: er kan niks in leer trekken en met de bijbehorende creme heb je het in 5 minuten weer superglanzed. Voor mij nooit meer een auto zonder leer. Mijn vorige A4 had van die grijze stof:zelf watervlekken krijg je er niet uit.
 

Daniel

Lid
Re: Gentlemen: I got him ! -> Mini One

Leuk wagentje,ik heb wel eens in een Cooper S gereden,is toch een behoorlijk snel wagentje.
 

Okki

Donateur
Re: Gentlemen: I got him ! -> Mini One

Erg leuke auto, veel ruimte voorin (met m'n 2.01 mtr past het goed)

Jammer genoeg net iets te duur voor mij als 2e auto
 

Erikje

Actief lid
Re: Gentlemen: I got him ! -> Mini One

ik kon m'n andere auto voor goed geld inruilen en mijn Skoda is geleast, vandaar dat een mini in de picture kwam. Het is een One met 90 pk, xenon, airco en we gaan 'm nog even kietelen tot 125 pk... Fun zeg maar
24.gif
 

Erikje

Actief lid
Dames, Heren, helaas ga ik jullie verlaten. Vandaag wordt mijn nieuwe auto besteld, en dat is geen Skoda. Ik blijf wel in de VAG-groep hangen, de motor blijft ook hetzelfde maar de rest verandert. Een nieuwe job gaf mij de gelegenheid tot switchen en hoewel ik overall positief ben over de O2, is met name het geproduceerde lawaai van motor, banden (die zijn niet gecupt) en windgeruis de reden om afscheid te nemen. Doet toch teveel afbreuk aan het rijplezier, zeker bij 50k per jaar.

groeten,
Erik
 

Erikje

Actief lid
Ik geef toe: mijn merkvastheid is volatiel zeg maar: na 5 toyota's, 1 audi, 1 skoda nu toch weer een audi. Verraad? Wellicht, maar kansen zijn er om te grijpen :-)
 

___JC___

Forumguru
Mooie bak ! Neem alsjeblieft fatsoenlijke velgen dr onder want anders is het gewoon zonde van de auto...
 

purk

Senior Member
ik kan wel wat mooiers bedenken onder zo'n Strakke limo......niet die jij laat zien.
 

Erikje

Actief lid
de plaatjes zijn niet helemaal zoals de uiteindelijk velgen eruit zien, ik zal proberen een origineel plaatje te vinden. De velgen worden als accessoire (dus BPM en bijtelllingvrij) geleverd via de dealer, waarbij ik de originele velgen moet inleveren. De prijs die ik daarvoor betaal is scherpt, zeker gezien de 245 brede banden. Of kent iemand een adresje waar je onder de 1000 euro 4 18"velgen met 245 kwaliteitsbanden kan vinden?
 

RSTDI

Actief lid
Als avant een mooie auto. Ben geen fan van sedan maar goede keuze (Audi A6), veel plezier er mee.
PS was de 2,7 geen mogelijkheid???
 

Erikje

Actief lid
2,7? Tja, budget zeg maar, maar de 2.0 is lekker stil en sleurt er ook goed aan. En ik vind de avant ook erg mooi, maar de sedan heeft al een giga-koggerbak en hij is een stuk voordeliger...
 
Bovenaan Onderaan