Gentlemen: I got him !

Erikje

Actief lid
Zo, vanmiddag om 16.30 de sleutels in ontvangst genomen van mijn O2 2.0tdi DSG etc. Heb pas 50km gereden maar dit zijn mijn eerste indrukken:
- zelfs de dealer zei: "hij ziet er wel erg strak uit" /forum/images/graemlins/winkie.gif
- motor is behoorlijk stil, valt me niet tegen.
- DSG-bak: ff wennen met het gaspedaal, hij wil nu nog wel eens abrupt terugschakelen, komt vast goed.
- stoelen zitten als gegoten (maat- en sportstoel) en zien er super uit in het lichtgrijze leer in combinatie met het donkere interieur
- voorin, achterin, koffer: wat een ruimte....!
- tja, en dan de audio en video: ik kan je zeggen dat dit alle verwachtingen overtreft. Gisteren nog ff snel een muziek DVD van de Pet Shop Boys gekocht met 42 clips /forum/images/graemlins/24.gif Ook de AREO-DVD van Jean Michel Jarre in DD5.1 komt binnen als een kanon! Gelukkig kan het scherm op zwart tijdens het rijden.
- De automatische binnenspiegel is echt een zeer prettige optie.
- Heb nog geen "representatieve" rit kunnen maken. Dat komt morgen.
 

higgy

Forumguru
- Strakke bak, strakke stereo
- geen stoelverwarming? /forum/images/graemlins/wink.gif
- dat 45 km-autootje: hilarisch!
 
Erikje, van harte!

Was het trouwens die jonge knul, Bart geloof ik, die zei "hij ziet er wel erg strak uit" ? haha.

Ik ben natuurlijk zeer benieuwd naar je nieuwe foto's!
 

Marcel_D

Nieuw lid
Super man!!!

Die van mij staat ook in bestelling. Je weet wel ook met dubbel din navi zonder 5.1

Ook ik laat leder achteraf monteren met stoelverwarming.

Nou veel plezier en maak nog wat foto`s
 
Erikje, werkelijk waar prachtig! Vooral van binnen heb je denk ik wel de mooiste O2 op dit forum. Alleen die Subwoofer vind ik een beetje te opvallend, was die niet onder een stoel te verwerken? Overigens is die centerspeaker ontzettend mooi ingebouwd. Als je niet beter zou weten zou ie zo af-fabriek erin gezet kunnen zijn /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 

Erikje

Actief lid
Kazuka, ik moet je zeggen dat eenieder die de auto vandaag life heeft gezien bijna niet kan geloven dat dit een skoda is. Mijn buurman zei letterlijk met flink wat understatement: "ze maken inderdaad geen roestbakken meer". Vandaag nog zo'n 100km gereden en het valt me op dat de auto zo solide aanvoelt. Meer solide dan de A4! Qua subwoofer: onder de voorstoelen zou inderdaad wel kunnen, maar dat is een dure hobby: dat moet goed passen onder zo'n stoel. Nu is het zo dat ik deze kist al had, en ik kan tijdens het rijden toch niet in de kofferbak kijken /forum/images/graemlins/laugh.gif Daarnaast is de kofferbak ook een perfecte klankkast (tot nu toe zonder enig kraakje).

Wat je nog mist op de foto's en op de video is het klapscherm voor aan het plafond. Er moest een andere besteld worden, die wordt vrijdag ingebouwd. Dan ben ik wel zo'n beetje klaar voorlopig!
 

Erikje

Actief lid
Ik ben zeker tevreden, maar tijdens de verwijderen van de bestuurderssportstoel heeft men de lak geraakt. Gevolg is een krasje dat door de dealer is bijgeverfd. Gelukkig bood ie driect aan dat het gehele linkerachterdeel opnieuw gespoten zal worden als ik dat wil. Tijdens de inbouw van de apparatuur is het glas/plastic van de teller licht gescheurd. Stukje lompigheid zeg maar. Wordt vervangen door een nieuwe op kosten van de audio-inbouwer. Ach, ik vind het allemaal geen probleem. Rijden doet ie prima, sportonderstel is lekker hard, geeft je veel gevoel. Het sportstuuur ligt prima in de hand (de juiste dikte) en het iedere keer weer een genot om in te stappen!
 

Zoef

Actief lid
Erikje: ik ben als audiogek ook wel errug enthousiast geworden van je auto. Helaas reikt mijn budget wat minder ver dan de jouwe. Alhoewel ik een goede basis reeds in mijn bezit heb...
Ben errug nieuwsgierig naar ja auto.
P.S. ik heb je een PM gestuurd.
P.P.S. Ik kan de video niet zien??
 

Zoef

Actief lid
ik krijg helemaal een natte broek van je audio. /forum/images/graemlins/rockon.gif
heb je ook TV aansluiting of enkel /forum/images/graemlins/shocked.gif DVD?
gr.
Sandor
 

Erikje

Actief lid
Zoef, de video die ik even via een PM, mijn kenteken is te zien, vandaar dat ik 'm niet meer public heb staan.
 

Erikje

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
V aansluiting of enkel /forum/images/graemlins/shocked.gif DVD?
gr.
Sandor

[/ QUOTE ]

Heb nog zitten dubben over digitenne in de auto, maar dat is a) kostbaar (minimaal 500-700 euro) en b) vooralsnog alleen in de randstad beschikbaar. Nu ben ik een brabo en werk wel regelmatig in de randstad, maar mijn kinderen zitten alleen in het weekend in de auto...
 
Bovenaan Onderaan