Geluk....

Peter79

Actief lid
Ik had een Octavia Combi Elegance 2.0 TDI besteld, maar in Sahara Beige leverde dit problemen op (niet meer leverbaar schijnt...). Gelukkig stond er nog 1 in Nederland die ik dinsdag al mag halen. Toch gewoon pro-actief meedenken met je klanten, kan ik wel waarderen! We praten hier 3,5 weken na mijn bestelling. Echt goede service dus, nu al! Nog even een weekendje met rotzooi rijden en dan over naar het genot....
 
Waarom is Skoda zo druk bezig met het veranderen van de kleuren? Wel grappig omdat je dan steeds meer O2 variatie op de weg ziet /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

superjef

Nieuw lid
niet grappig dus!! Ik wilde mijn Fabia heel graag in sahara hebben en dat kon dus niet meer. Nu komt cappuccino pas op 22 mei in productie, en dit betekend dus een levertijd (3 maart besteld) van minimaal 13 weken. Heb dus maar zilver gepakt wat ik overigens ook erg mooi vond
 

Peter79

Actief lid
Heb hem ook bij het dealer puntje gezet. Goede tip! En bedankt, ben erg benieuwd volgende week dinsdag. Ik rij 400 km per dag bijna, dus ik hoop dat hij me veel plezier gaat beleven!
 

ougie

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
niet grappig dus!! Ik wilde mijn Fabia heel graag in sahara hebben en dat kon dus niet meer.

[/ QUOTE ]

Gewoon even langs de spuiterij /forum/images/graemlins/bye.gif
 

Peter79

Actief lid
Dat is vervelend, maar niemand doe ook verteld dat de sahara beige kleur niet meer leverbaar is! Dat is dan wel weer jammer....
 
Hallo allemaal,
vandaag heb ik ook maar eens gebeld naar de dealer. Was toch wel ongerust nav bovenstaande berichten. Mijn dochtertje (4) heeft sahara beige uitgekozen en tja dan heb je wat uit te leggen als die niet komt.
De dealer vertelde ook dat de auto, O2 combi 1.9TDi Ambiente, volgende week geproduceerd gaat worden en over een week of 2 al geleverd zal worden.
Da's gewoon een maand eerder. Hij vertelde wel dat hij ook veel mensen moest bellen met de mededeling dat de auto later zou komen. Ik had mazzel dus. Zodra ik hem heb plaats ik wel een foto. Tot die tijd nog lekker met de Fabia (1.9TDi combi elegance) rijden vrees ik /forum/images/graemlins/1761.gif
 

Peter79

Actief lid
Gefeliciteerd Marczelf, ik vond het ook even schrikken, maar morgenochtend om 10 uur, ben ik een gelukkig man, hoop ik....
 
Bovenaan Onderaan