Columbus Geluidskwaliteit Spotify via Bluetooth

Ik ben een fanatiek gebruiker van Spotify en wil het ook graag gebruiken in mijn Octavia III (uit sept 14) met de Columbus.

Aansluiting en bediening levert geen problemen op. Alles lijkt goed te gaan totdat je daadwerkelijk de muziek gaat spelen. Wat een slechte kwaliteit. Lijkt alsof er tussendoor om de paar seconden een soort tik te horen is, te vergelijken met een pick-up die even overslaat of een notificatie op de telefoon die het geluid een beetje wegdrukt. Onbruikbaar op deze manier.

Ervaar dit zowel op de Samsung Galaxy S4 als de Samsung Galaxy Note 4. Ben Spotify Premium-gebruiker en ervaar het probleem ook als ik bijvoorbeeld Deezer of Google Music gebruik.

Meer mensen met deze ervaring?

Dank!
Mark
 

Altos

Banned
Ja in Spotify idd.
Bij ons werkt dit gewoon, goede geluidskwaliteit (voor zover mogelijk met bluetooth) en zonder tik of hapering verder, overigens zijn de gebruikte telefoons een Sony Z2 en een iPhone 5s.
 

canth

Actief lid
Ik hoor inderdaad af en toe ook een tikje, alsof er een langspeelplaat overslaat. Dit is echter zeer sporadisch en ik heb er niet echt last van.
 

Gerke

Forumguru
Denk dat er 2 zaken spelen. Beide telefoons hebben nog geen Bluetooth 4 LowEnergy. Je telefoons moeten redelijk wat power gebruiken voor het streamen. Daarnaast speelt ook je mobiele ontvangst mee. Speel eens met de positie van je telefoon. Misschien heb je last van het warmtewerende glas ;)
 

Gerke

Forumguru
Dan ligt het waarschijnlijk toch aan je samsungs. Heb je de mogelijkheid om eens met een nieuwer toestel te testen?
 
Bovenaan Onderaan