Columbus Geluidskwaliteit Android Auto vs bluetooth

RiSc911

Actief lid
Hallo allen,

Ik heb even op het forum gezocht, maar ik kon er zo gauw niets over vinden, maar ik loop tegen het volgende probleem aan.
Als ik gebruik maak van Spotify zit er een behoorlijk verschil en geluidskwaliteit tussen als ik luister via bluetooth of via Android Auto. Het geluid is via bluetooth ten eerste behoorlijk wat harder (al vind ik dat niet zo'n punt), maar vooral klinkt het via bluetooth veel ruimtelijker en helderder! Ik heb de geluidsinstellingen op mijn telefoon, een Note 10, nagekeken, maar in allebei de gevallen staat Dolby Atmos aan op de muziekstand en op de Columbus staan de geluidsinstellingen ook niet anders.
Is iemand dit ook opgevallen?
Ik hoor graag van jullie!
 

RiSc911

Actief lid
Ervaar ik ook zo. Gebruik nooit Android auto meer voor mij niet een werkbaar iets.
Ik ben het wel redelijk met je eens. Ik vind het navigatiescherm van de Columbus mooier en overzichtelijker/duidelijker. En je kunt ook gewoon via Google dingen (adressen) opzoeken, al moet je daar wel een internetverbinding voor hebben. Maar ik was Android Auto aan het uitproberen en toen ik mijn telefoon loskoppelen, ging de muziek verder via bluetooth en toen viel me het verschil geluid op.
Ik was/ben nog steeds benieuwd of Android Auto wat (voor me) is.

Verstuurd vanaf mijn SM-N970F met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan