Geluid Nexus valt weg ?

Espott

Lid
Toen ik vanmorgen mijn auto starte hoorde ik een kraak over de speakers en toen was het stil......alle knoppen ingedrukt....radio uit, auto weer uit en opnieuw gestart...nado, noppes...njente geluid.

Ik denk gloeiende wat is dit nou weer, maar goed op weg naar de visite, 2 uurtjes later weer in de auto...starten en ik hoor radio 538 weer. Daar was ik heel blij om maare.....

Waarom hield ie er ineens mee op???? Iemand een idee?
 

Maarten

Forumguru
[MODERATORBREAK]Topic verplaatst naar Audio, video, GPS, car entertainment en andere elektronica.[/MODERATORBREAK]
 

Doorus

Lid
Ik heb soms dat hij op telefoon blijft staan, en dan hoor ik ook geen radio meer.

Zet ik dan de radio uit / aan door de linker draai knop in te drukken komt het geluid weer terug.

Bugje lijkt mij.

gr.
 

Espott

Lid
Hoi,

Bij mij werkte dat niet....maar heb wel het idee dat het met de carkit te maken heeft ofzo...

Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om 1,5 geregistreerd te staan en pas 1 bericht te plaatsen????

groetn
 

Doorus

Lid
Hoi,

Bij mij werkte dat niet....maar heb wel het idee dat het met de carkit te maken heeft ofzo...

Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om 1,5 geregistreerd te staan en pas 1 bericht te plaatsen????

groetn


Ik lees veel. Misschien over een paar weken reacties op de nieuwe O2 BL Gl
 
Bovenaan Onderaan