Geluid helemaal niet slecht

Logic

Actief lid
Ook in combinatie met de MS4200RS van VDO-Dayton is het geluid uitstekend /forum/images/graemlins/680.gif . Sterker nog, het is beter dan in mijn oude V40. Jammer alleen dat de radio ontvangst te wensen overlaat maar daar wordt aan gewerkt.....
 
Kijk even in de fotogalerij. Ik heb daar net een foto ingezet van een dension cradle met een iPod middels een icelonk.

Werkt prima /forum/images/graemlins/489.gif

gr

Jan /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

Logic

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
je moest eens weten /forum/images/graemlins/530.gif

[/ QUOTE ]

I have got to get me one of those /forum/images/graemlins/grin.gif
 

JettaFreak

Actief lid
Bij het maken van testritten in de octavia reed ik zowel in een auto met Stream-radio en in een met een Pioneer-radio (met het lelijke 2din-raam met schroefgaten). Het verschil tussen beide radio's was vrij groot. Ook na het (beter) afstellen van de stream was de geluidskwaliteit over de standaardspeakers slechter dan het geluid via de Pioneerradio. Voor de vergelijking heb ik in de showroom ook de edition100 (met Audience en soundsystem) geprobeerd. Het verschil met de stream was verwaarloosbaar. Volgens mij moet de conclusie zijn dat de skoda radio's achterblijven bij de kwaliteit van de speakers. Je kunt dus beter geld steken in een kwaliteitsradio dan in de speakers.

JettaFreak
 
Bovenaan Onderaan