Gegroet Skoda rijders

Ik ben Jeroen Cabbolet, organisator van de Custom Turbo Meeting. Omdat ik altijd op zoek ben naar nieuwe projecten die op de meeting willen komen, wil ik ook eens op dit forum kijken wat voor moois er onder de leden wordt gemaakt.

Ik ben zelf al jarenlang BMW rijder, helaas werd mijn laatste project auto (BMW E91 335i Touring met 480+ PK ) in mei 2014 gestolen, ik rij momenteel maar een simpele, en niet te tunen, BMW E39 520i Touring.

Ik heb onlangs (22 juni 2014) ook met TVS Engineering een meeting bij het bedrijf georganiseerd.

Hopeljik zie ik sommige van jullie een keer bij een meeting.

Groetjes van een all round auto liefhebber,

Jeroen


Mijn ex auto:
BMW335i-engine-small.jpg

IMG_2877-small.jpg
 

ertromp

Forumguru
Welkom Jeroen!

Ik ben zelf bij de TVS meeting geweest de 22e en het was super georganiseerd :thumbsup:

Wij gaan een meeting houden 6 september a.s. in Nuenen. Zie m'n handtekening. Interesse geef je dan op :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@dubversion, van harte welkom op dit mooie forum! Wij organiseren ook jaarlijks 2 meets, 1 door de forumleiding en 1 door een lid. Vorig jaar heb ik bij TVS een tuningsmeet georganiseerd en dit jaar doet @Joske dat bij VAG Techniek in Nuenen op 6 september.
@plaza spant hier de kroon momenteel qua vermogen, als ik mij niet vergis geeft zijn door JD opgepepte 2.0 TSI 360 paardjes, de DSG is door TVS onder handen genomen en voorzien van een racekoppeling.

Greetz Corné
 

Joske

Forumguru
Welkom hier en ja zoals Corné al aangaf kom gerust eens piepen op de meeting van 6sept in Nuenen ;)


Balen dat je beamer gejat is.. :thumbsdown:
 

EdZ

Donateur
Beetje laat, maar: welkom. Lijkt heel erg op mijn oude beestje dat ik eind mei heb ingeruild inclusief het rek achterin. Alleen de velgen kloppen niet...
 
Bovenaan Onderaan