geen skoda maar een seat

CGO

Lid
Hallo zal me effe kort voorstellen ben chris 25 jaar en kom uit
hellevoetsluis....Ben het broertje van Hertzer...en heb geen skoda maar een seat.
DSCN1226.jpg


groetjes

chris
 

Fabia

† In Memoriam
Welkom, toch ook een hele mooie wagen hoor die Leon. Zo te zien een heftige uitvoering.
 

___JC___

Forumguru
Welkom!

Het lijken RS4 replica velgen die je dr onder hebt maar ze zijn het niet volgens mij...

Blijft een leuke sportieve bak die Leon. Ik heb alleen met mijn 2.10 meter gewoon TE weinig hoofdruimte om zo een ding 30.000km per jaar te gebruiken. Heb in een paar snelle Leons gereden (gechipte 2.0 TDI en de eerste 2.0TFSItjes met chip) en het zijn heerlijke . hot hatches' !! Vooral de laatste was een hele ervaring, een TFSI FR DSG getuned door JD naar 275pk! Wat een bommetje op wielen zeg. DSG is echt werelds in combinatie met veel vermogen.

Moet nog steeds een keer langs bij de dealer voor een proefritje in een Cupra getuned naar 345pk !! :super:
 

Tallguy

Forumguru
Mooie bak. Misschien dat je eventueel wel je nummerbord onleesbaar wil maken? Wat veiliger :xyxthumbs:
 

Hetzer

Forumguru
WELKOM CGO, op dit forum!!!!!!!!!!!

Voor de overige forum leden, CGO is dus m'n broertje, die mede dankzij mij inspanningen, gelukkig overgestapt is naar de VAG-Stal....:cheer:
 

EdK

Forumguru
WELKOM CGO, op dit forum!!!!!!!!!!!

Voor de overige forum leden, CGO is dus m'n broertje, die mede dankzij mij inspanningen, gelukkig overgestapt is naar de VAG-Stal....:cheer:

En de volgende keer zorg je er ook voor dat ie op Skoda overstapt ??
 

joergarms

Senior Member
Het is al een hele vooruitgang. zie Seat gewoon als de sportieve en ook betaalbare tak van de VAG club.
Mooie auto btw
 
Bovenaan Onderaan