Geen grap, echt waar.....

Zwolly

Actief lid
YES!!!

vanmiddag goed nieuws ontvangen....
Ik mag mij morgen (2 april) om 10uur melden bij de dealer...
Daar wordt ik ontvangen met koffie en kan ik mijn bolide in ontvangst nemen :rockon:

Zodra het zonnetje mooi schijnt zal ik uiteraard een paar leuke foto's plaatsen:xyxthumbs:
 

Dr Low

Lid
En als de koffie dan ook nog eens lekker is kan je dag niet meer kapot.

Veel plezier morgen.
 

Vacaro

Senior Member
Das natuurlijk heel goed nieuws, alleen goede koffie in een garage?
Nog geen enkele garage geweest waar lekkere koffie werd geschonken of door automaat geleverd.

Maar koffie is bijzaak, alvast veel plezier en rijgenot met uw bolide. Das wat telt. Soon pics??
 

darkprojectx

Forumguru
- Het is 10:00 uur geweest

- Het zonnetje schijnt hier al de hele dag

- Koffie is bijzaak :koffie:

WAAR ZIJN DIE FOTO'S?!?!?!!? :473:
 

Zwolly

Actief lid
Tja......mn accu van mn camera was op, dus die is aan het laden...
En pikant detail, de baas in huis (mn vriendin) heeft de auto meegenomen...
 

Zwolly

Actief lid
sorry....

Tja, ik ben dan ook zeer onder de indruk van mn nieuwe bolide, dus eigenlijk sorry dat ik mn eigen topic nog niet heb aangevuld met mijn bevindingen....

Vorige week vrijdag, 2 april om 10.00uur, samen met mijn 2 dochters en mijn vriendin de nieuwe auto opgehaald. Goed en prettig ontvangst. En ik was al die tijd goed afgeleid door mijn nieuwe auto die stond te blinken en mij toe te lachen op de parkeerplaats....zag ik nu stiekem met zn trekhaak kwispelen van geluk :D....
Tja, eerst dus het ontvangst met cola voor de kids en koffie voor de volwassenen....uiteraard de gebruikelijke uitleg over de papieren , bla, bla, bla....
Ik maar denken, kom op met die sleutels ik wil rijden....
En ja hoor, daar gingen we richting auto...eerst mn mobiel aanmelden op het systeem, uitleg over de columbus...en toen eindelijk de eerste meters....

Heerlijk wat een top auto, lekker stil, soepel schakelen, alles zit op de juiste plek, en wat een genot...iedereen die je aankijkt...lekker vlot in optrekken, geen geruis of wat dan ook, soepel over het wegdek richting huis....of toch nog even via de snelweg....tuurlijk, even goed inrijden toch...
nu een week later en al ruim 1200km op de teller kan ik zeggen dat ik een goede keus heb gemaakt om voor deze auto te kiezen...
Leuk als je verteld dat er "maar" een 1.2 voorin ligt:D

Voorheen had ik een Altea 1.6, maar dit is 1000% meer auto voor minder geld (mn Altea was ruim 1000Euro duurder) maar ik wil 'm niet meer terug:bye:

Voor de foto's moeten jullie nog even geduld hebben die komen er zekers aan....

Oja.....ik heb nu binnen een week al 1 minpunt ontdekt....

De auto stinkt behoorlijk.........naar nieuw:super:
 

mmarechal

Actief lid
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe auto. En ja dat ene minpuntje, dat verdwijnt vanzelf....
 

LenK

Forumguru
Dan ben je toch niet zo'n zuinige rijder dus. Met mijn O2 1.6 zat ik op 13.5km/l en met mijn O1 1.6 op 14.1 km/l
 

lock

Actief lid
Hoi gefeliciteerd nog met je wagen.

Hen je de handgeschakeld versie of dsg?
en hoe is het wind geruis en motor geluid bij 140kmp?

en waar blijven de foto's :yeah:
 

Zwolly

Actief lid
Ik heb een handgeschakelde 6-bak...
Ook een minpunt: ik vergeet steeds dat ik nog een versnelling extra heb...

Kan wel zeggen dat ie aardig doortrekt ook in z'n 6....

Het windgeruis bij 140km is vrij nihil, uiteraard hoor je wel iets, maar dan zet je simpel de radio iets harder....qua verstaanbaarheid via de Bluetooth af-frabriek set is zeer goed....collega dacht even dat ik naast 'm zat...
Enkel de banden die er onder zitten produceren mijn inziens iets te veel ruis....misschien andere banden...

En de foto's.....die komen er echt aan hoor....zal vandaag eens proberen en anders morgen...
 

Zwolly

Actief lid
trouwens, net een aardig stuk gereden op de A28 en dik 140km/h op de teller met een gemiddelde van 14,1km/l (op de cruise-control)
 

lock

Actief lid
trouwens, net een aardig stuk gereden op de A28 en dik 140km/h op de teller met een gemiddelde van 14,1km/l (op de cruise-control)

Hoeveel touren draaide de motor bij deze snelheid en heb je nog genoeg over om ff in te halen dan?
 

Zwolly

Actief lid
als ik 140km/h in z'n 6 rij hoef ik niet terug te schakelen voor meer snelheid....
de TSI pakt 'm snel op....
qua toeren zou ik moeten kijken, maar meen zo rond de 2800 toeren
 
Bovenaan Onderaan