Geen drukknop in kofferdeksel Fabia II 1.2HTP?

haggard

Senior Member
Ik heb voor vrouwlief een mooie witte Fabia II 1.2HTP BJ 2010 gekocht... Volgens mij de Arctic uitvoering... dus zonder centrale deurvergrendeling...

Volgens de verkoper kan de kofferdeksel alleen van binnenuit worden geopend door op de drukknop in de bestuurdersdeur te drukken. Nu vond ik dat een nogal vreemd verhaal en heb ik dus de afdekking aan de binnenkant van de kofferdeksel losgehaald en inderdaad geconstateerd dat er helemaal geen drukknop/schakelaar in zit....

Is dit op één of andere manier zelf in elkaar te knutselen door zelf een drukknop in de kofferdeksel te plaatsen (van een sloper) en deze ook aan het relais waar ook de drukknop aan de bestuurderskant op zit aan te sluiten?

Eventueel door het zelf bouwen van een AB (ben wel handig met elektronica) die het relais voor de kofferdekselslotmechaniek (mooi scrabblewoord) kan aansturen?

Kan iemand mij vertellen waar zich desbetreffende relais bevindt?!

Beetje onhandig om voor het openen van de kofferdeksel eerst de bestuurdersportier te moeten openen om daarna de kofferdeksel pas te kunnen openen.... Vooral met boodschappen in de hand...
 

piair1982

Forumguru
Dan kun je beter de centrale vergrendeling inbouwen in geheel. In de accessoires folder staat de prijs daarvan.
 

haggard

Senior Member
Kan iemand mij vertellen waar zich het relais bevindt en hoe het kofferdekselslotmechaniek werkt kwa aansluitingen?! Er zitten 3 draden aan... Waarschijnlijk + en - en geschakelde draad... Maar misschien kan iemand mij dat met zekerheid vertellen...
 
Bovenaan Onderaan