Gecu Culemborg

Hi,

Afgelopen vrijdag mijn O2 combi afgehaald bij Gecu in Culemborg. In mijn ogen een perfecte aflevering. Auto keurig schoon vol in de was.

Oftewel gelijk perfect om lekker te cruisen.

Binnenkort (als het zonnentje schijnt) even foto's maken voor het fotoboek /forum/images/graemlins/grin.gif
 
/forum/images/graemlins/smile.gif Goede keuze /forum/images/graemlins/grin.gif

We gaan dan wel erg opvallen tussen alle andere grijzen skoda's /forum/images/graemlins/wink.gif in nederland
 

AMBIO2

Actief lid
heb hem ook afgelopen vrijdag opgehaald maar hier was het toen stralend weer(van de regen dus)helaas
inderdaad zal het wel opvallen want ik heb al veel O2's
gezien maar nog niet in flamenco red
 

Joeri

Actief lid
Meestal gaat men naar Flamenco Red als er één in het bedrijf staat. Vanuit de folder of vanop het kleurenstaalTJE is er geen kat die ernaar vraagt (onze ervaring toch) wat wel jammer is.
Vind een goede aflevering belangrijk! Is toch iets wat je bijblijft?
 
Klopt kleuren staal was donkerder dan hij in het echt is en ja de aflevering blijft je altijd bij.
Keurig na een week belde Frans van GECU oo om te vragen of alles in naar wens was en of ze eventueel nog iets konden betekenen. Echt klasse heb ik nog nooit meegemaakt bij citroen, ford, kia(mijn vrouws broem broem) en renault.

Toppie dus /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Joeri

Actief lid
Het terugbellen doe ik na een kleine maand, is trouwens ook een ISO-verplichting, maar dit deden we al van meet af aan.

/forum/images/graemlins/wink.gif Tenzij de klanten eerder terugkomen voor hun controlebeurt of om een lakstift of dergelijke te halen, dan kan ik m'n ISO-papieren weer volschrijven met ándere zaken. Maar soit, de klanten appreciëren dit gebaar.
 
@TDIDSG /forum/images/graemlins/grin.gif

Soms zou je willen dat de tijd vooruit gezet kan worden /forum/images/graemlins/grin.gif

Maar heb je al enig idee wanneer je hem krijgt?
En in welke regio ga je hem showen? /forum/images/graemlins/cool.gif
 

RSTDI

Actief lid
We hopen week 38 dus midden september. Plaats van delict Goor overijssel daarna hele nederland/ belgié en duitsland /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Hetzer

Forumguru
Je ziet inderdaad bijn geen Flamenco Red Skoda's rond rijden
van de Fabia zie je er ook bijna geen..
terwijl de kleur hem toch ook mooi staat!
 

Bijlagen

  • 6483-351751a.jpg
    6483-351751a.jpg
    39,9 KB · Weergaven: 13
/forum/images/graemlins/grin.gif Hij valt op want gistermiddag op de A1 zat een bijrijder van een zwarte O1 zwaar te kwijlen op mijn O2 /forum/images/graemlins/wink.gif
 

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
/forum/images/graemlins/grin.gif Hij valt op want gistermiddag op de A1 zat een bijrijder van een zwarte O1 zwaar te kwijlen op mijn O2 /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]
Jakkes, krijg je die kwijl er wel af? /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

Joeri

Actief lid
Of moet je hetzelfde product nemen om bloedsporen eraf te krijgen? /forum/images/graemlins/wink.gif

Van de insecten natuuuuurlijk!!
 

Joeri

Actief lid
Vandaar dat die van mij niet zo gelukkig is.... Door de carwash!! /forum/images/graemlins/tongue.gif
 
Kleine status update. Momenteel zijn ze bij GECU druk bezig om mijn gasinstallatie in te bouwen.

De nadere details zal ik hier geven als ik mijn trouw broem broem terug heb.
 
Bovenaan Onderaan