Gebruikers, sleutels en updates superb iV

Ik rij nu al een week of 3 rond in mijn nieuwe superb iv combi. Ik heb nog een paar vraagjes die ik niet terugvind in de manual.

Hoe kan ik 2 hoofdgebruikers maken? Ik had eerst enkel mezelf een profiel aangemaakt en als primaire gebruiker gemaakt, dat lukte en kon via de app alles zien en doen.
Sinds ik via het infotainment systeem in de wagen zelf een tweede gebruiker heb aangemaakt voor mijn vrouw, wat ook lukte werkt mijn app niet meer naar behoren. De app zegt bijvoorbeeld dat de wagen niet vergrendeld is, terwijl de wel zo is, en ik kan zijn locatie niet meer zien, wagen is in beweging terwijl hij (hopelijk nog) gewoon voor de deur staat.

Ten tweede hoe kan ik onze sleutels toewijzen aan ons profiel? Als ik mijn sleutel gebruik moet automatisch mijn profiel geselecteerd worden en voor mijn vrouw het hare via haar sleutel. Met de beste wil ik vind het nergens. Er zou ergens een menu personalisatie zijn, maar ik vind het niet of heb er plots geen toegang tot?

Ten derde ik ondervind hier en daar wat bugs in het infotainment systeem. Ik kan bijvoorbeeld het homescreen niet aanpassen, als ik er widgets aan toevoeg verdwijnen die onmiddellijk. Kan ik ergens een update starten van het systeem? Of kan er iemand mij zeggen wat de laatste versies zijn van zijn geüpdatet systeem? Mogelijks helpt dit enkele van deze problemen op te lossen...
 

Jayjo4

Nieuw lid
Ik loop tegen exact hetzelfde vraagstuk aan met mijn nieuwe Kodiaq :)
Al een oplossing gevonden?
 

Okki

Donateur
och, och, och.

Je geeft tienduizenden euro's uit voor een nieuwe auto (al dan niet via lease) en klaarblijkelijk kan de dealer niet helpen met instellen van bepaalde zaken.

Zijn aftersales dan echt zo slecht?

We zijn hier een forum om elkaar te helpen, maar triest is het wel.
 
Bovenaan Onderaan