Garage Collè

van_der_P

Senior Member
Zijn er mensen die goede of slechte ervaring hebben met garage Collè in Susteren, zowel in het onderhoud als met de verkoop van een nieuwe Skoda.
Garage Collè is een service-dealer van Skoda.
Ik overweeg om daar in het vervolg mijn Roomster in onderhoud te brengen.

redfoxert

Senior Member
Collé is ook een vrij goeie schade hersteller volgens mij. Overigens zijn ze geen officiële "verkoop-dealer" meer. Zijn ze wel geweest. Heb verder weinig ervaring met Collé, alleen van horen zeggen (regio Sittard).

Zolang je maar niet bij dat wrakken kerkhof ernaast hoeft te zijn! :D

van_der_P

Senior Member
Bedankt voor de informatie. Ik ga t.z.t. eens proberen hoe het bevalt bij Collè.

Dat de buurman wat meer auto met ruime ervaring verkoopt zie je al aan de buitenkant.

GRoel

Lid
Ben ooit een keer bij Collé geweest, daar kon men ons niet helpen omdat degene die de verkoop en zo deed het gras aan het maaien was....:ahum: Of we even konden wachten. Niet dus. Kan natuurlijk een uitzondering zijn maar ik vind het nog seeds erg vreemd. We zijn naar Maastricht gereden naar Bollen en daar was de service heel anders. Daar hebben we die middag meteen een auto gekocht.:laugh:

GRoel

van_der_P

Senior Member
Om nu naar Maastricht te gaan is ook weer iets te veel van het goede.
Van mijn woonplaats naar Maastricht zijn 50 km, enkele reis.
Misschien Auto Arena in Venlo 25 km, enkele reis.
Als je je dealer niet bevalt dan is het best moeilijk. In het zuide van Limburg valt dat dan nog mee, maar in het midden is het wat moeilijker

Eppiegrande

Actief lid
Wij hebben onze eerste skoda aldaar gekocht, perfecte deal. Daarna ook super service. Bij autobeurt wordt je even naar huis gebracht en weer opgehaald of auto thuis gebracht. Enige keer dat we een probleem hebben gehad met de Fabia is een lekke koel slang op de snelweg thv Echt op vrijdag avond. Gebeld met de dealer en konden gelijk komen en kregen vervangende auto kostenloos mee. Na weekend auto weer klaar voor de deur.

Dus ik kan alleen maar lof hebben voor Colle Susteren.

elcocheSKODA

Actief lid
Zijn er mensen die goede of slechte ervaring hebben met garage Collè in Susteren, zowel in het onderhoud als met de verkoop van een nieuwe Skoda.
Garage Collè is een service-dealer van Skoda.
Ik overweeg om daar in het vervolg mijn Roomster in onderhoud te brengen.

Ik heb zelf goede ervaringen met de dealer in Sittard.
Waarom daar niet naartoe voor onderhoud?

van_der_P

Senior Member
Afgelopen woensdag de Skoda Roomster naar Collé voor een 30.000 beurt.
De Roomster had +/- 25.000 km op de teller, en werd mij toch aangeraden om een 30.000 beurt uit te laten voeren, omdat dan ook de remmen los gehaald worden.
Werd in de loop van de morgen gebeld of de remvloeistof vervangen moest worden want die was 2 jaar oud. Goed service, kreeg zonder problemen een leenauto mee, waarvan alleen de brandstofkosten voor mijn rekening kwam.

De beurt wordt aan de hand van een checklist, die het bedrijf zelf gemaakt heeft, af gewerkt.
Die krijg je na de beurt mee.

Over het algemeen ben best te spreken over Collé.
Een klein puntje van kritiek, de auto was niet klaar op het afgesproken tijdstip.

Na afloop krijg je de rekening die met je door genomen wordt, en kun je thuis de rekening betalen. Pinnen kan niet bij Collé.

renYek

Lid
Ik ben sinds kort verhuisd van Venlo naar Wessem Rock City. Dit is mijn 2e Octavia en beide zijn in onderhoud in Venlo bij van Iersel/nu AutoArena. Daar ben ik prima tevreden mee, maar ik wist niet dat er in de buurt weinig tot niks fatsoenlijks zit. in Sittard wel eens bij AutoPrimair geweest, maar die zeiden letterlijk het te druk met Seat te hebben en stuurden me gewoon naar Venlo (ik werkte toen in Sittard en die garage lag op loopafstand van kantoor).

van_der_P

Senior Member
Vorige maand weer bij Collê geweest, dit maal voor een kleine beurt.
Werd ook dit maal weer op een correcte wijze geholpen. Kon er op wachten, met een kopje koffie erbij, super.
Afspraak gemaakt via de mail, dat ging ook redelijk goed. Maar je kunt er nog steeds niet pinnen, dat vind ik eigenlijk wat ouderwets.;)

Bovenaan Onderaan