Front Assist werkt niet.....

EdK

Forumguru
Je zal wel Stealth schuim gebruikt hebben.............
Tsja en dat ziet die niet..... :koffie:
 

hemi24

Forumguru
Als de auto verder niets mankeert en de bestuurder ook niet, zou ik me niet zo druk maken om dat Front Assist…
Heb je het foutgeheugen van de auto al laten uitlezen?
 

Pieter392

Nieuw lid
Als de auto verder niets mankeert en de bestuurder ook niet, zou ik me niet zo druk maken om dat Front Assist…
Heb je het foutgeheugen van de auto al laten uitlezen?
Het gaat er om dat Front Assist ingrijpt op het moment dat de bestuurder even onoplettend is... Er is geen foutmelding precies de reden waarom de dealer niets doet...
Ik lees hier overigens ook dat Front Assist in de stand Vroeg, idd snel ingrijpt, bv bij het optrekken bij een stoplicht en dan te dicht bij je voorganger komt. Dat betekent dus dat er wel degelijk iets mis is, met mijn systeem. Mijn klacht is, zoals eerder gezegd, dat hij helemaal niets doet .
 
Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
Als de auto verder niets mankeert en de bestuurder ook niet, zou ik me niet zo druk maken om dat Front Assist…
Hoezo? Iets wat op de auto zit en waar je voor betaalt, moet gewoon werken.

Los daarvan is het een veiligheidsitem, wat ik soms vervloek, maar wat me ook al meermaals van simpele schades gered heeft.
 

hemi24

Forumguru
@Pieter392 : als je eigen dealer niks wil doen heb je een aantal opties:
- bij een andere dealer langs gaan en je klacht kenbaar maken;
- contact zoeken met bijv. @Antera ; hij kan de settings van je wagen vast wel doorlopen om uit te sluiten dat er iets niet goed geprogrammeerd is bij jouw wagen.
 
Bovenaan Onderaan