Front assist error.

Yoyo.

Sinds een hele heftige regenbui deze zondag geeft mijn front assist een error. Als ik OBD11 uitlaat geeft hij aan dat het een allignment issue is. Is dit een garage dingetje of kun je het eventueel zelf ook aanpassen?

Thanks

Rosinfield

† In Memoriam
En dat blijft zo? Ik had het laatst ook met een stevige bui, maar toen ging de boel na een tijdje weer aan

200km naar huis gereden maar de melding is er nog steeds. Ga vandaag ook een stukje rijden maar ik heb weinig hoop. Dealer zegt dat het mogelijk door de hele heftige regen uit het lood kan zijn gegaan. Moet aan de computer en dan regelen ze hem opnieuw in.

yeah klopt. Wij reden in een stortbui(tourrit in noord-holland) En we reden wel stevig door, geen issues tijdens het rijden maar toen moesten we even stil staan en toen ging de waarschuwing dus aan. En die is na 250km rijden niet uitgegaan.

TB404

Actief lid
Ik heb een dergelijke ervaring gehad met de sneeuwval tijdens Pasen. Dat heeft zichzelf verholpen door de auto compleet uit te zetten en weer aan.

En inderdaad dan doet je ACC het ook niet en kun je alleen de limiter gebruiken. Zeer vervelend.

hemi24

Forumguru
@TB404 : daarom was ik blij met volgende aanpassing:

https://www.skodaforum.nl/forum/media/acc-én-gewone-cruise-control-werkend-op-mijn-my20-kodiaq.6561/

full

Ik ben momenteel even bezig met obd11 uitlezen en de misalligned melding staat er nog in. Nu kijk ik naar live data en een aantal waardes vooral voor vertical allignment zijn wel meer dan een graad af. ff kijken of ik dat kan fixen. Ook merk ik dat het met rijden pas aangepast wordt.

Bovenaan Onderaan