FOX uitlaat Skoda Octavia RS? Slim?

Jese8

Ex-lid
Ohw, die verkopers zeggen dat je met 3" meer diepte in het geluid hebt. Maar daar zijn het ook verkopers voor natuurlijk. Dus zou net zo goed die 2,5" kunnen nemen?.



Zou bijna me huidige demper leeg gaan halen.
 

CDK

Forumguru
@Jese8, dat is ook een optie om je demper leeg te halen :jaja: wel netjes aan de bovenkant open snijden en strak dichtlassen, anders krijg je wellicht problemen met je apk.
 

boontjeRS

Forumguru
Zou dit dan veel veranderen als je de 2 achterste einddempers dus leegmaakt? Krijg je dan geen problemen met de tegendruk van de middenste demper? Is zot om zomaar even te proberen als je twijfelt of het goed is om dat te doen.
:koffie:
 

Jese8

Ex-lid
Haha, was ook meer een grap hoor.

Zat te twijfelen wellicht de middendemper enkel te verwijderen. Maargoed, als we toch bezig zijn. Heb nu een aardig prijsje voor een klepgestuurde Remus gehad. Dat is wel wijs zo op youtube.
 

Jese8

Ex-lid
4 pittertje zal wel wat anders klinken. Maar idee is hetzelfde ja. Remus heeft er een mooi filmpje van gemaakt. Phoe, nou ik ga even denken, het is wel leuk natuurlijk haha. Met Milltek kom ik op €1030, Friedrich €870,- en Remus €1200,-. Ligt allemaal best bij elkaar. Nu kiezen. Of als jij zegt dat die 2,5" van Fox ook volstaat... Scheelt wel een paar volle tanken, maar heb dan geen klep.

Kan beter een brood kopen.
 

CDK

Forumguru
Milltek klinkt sowieso altijd goed, zou dan wel de versie zonder middendemper nemen, die andere klinkt nog vrij 'lief'
 

Antera

Donateur
ik heb je de prijzen opgegeven ik zou persoonlijk voor Fox, Milltek of Remus gaan. De andere merken zijn mij niet bekend en ben daarom wat voorzichtig ermee. Middendemper verwijderen is zeker ook een optie en zal al een stukje meer geven al zullen de achterdempers nog het meeste dempen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Jese8

Ex-lid
Geniaal Mark, ben op dit moment mijn vrouw aan het omkopen, maar dat gaat lukken :-) ik mail je. Goed filmpje indd.
 

Tuulster

Forumguru
Snotver met die Remus lijkt het wel een Tractor tijdens tractorpulling......:rockon:

Als ik geen spaardieseltje van de zaak had :cry: wist ik het wel :D
 

Jese8

Ex-lid
Bij een klep heb ik altijd wel het idee dat de uitlaat lek is, maar dit is gebaseerd op filmpjes,nooit in het echt gehoord. Het is een leuke toevoeging in deze :-)

Mark is nu aan het uitzoeken wat de levertijd is... Ben heel benieuwd. Dit ding kan ik eigenlijl niet laten lopen. Aansluiten gaat verassend simpel trouwens. Ga nog even kijken of ik dat zelf ga doen.
 

CDK

Forumguru
Als ik naar m'n eigen filmpjes luister en in real life dan lijkt het inderdaad niet eens op elkaar. In het echt klinkt het vele malen beter, met die wetenschap in het achterhoofd klinkt die Remus gewoon super :jaja:
 
Bovenaan Onderaan