FOX uitlaat Skoda Octavia RS? Slim?

Jese8

Ex-lid
Beste leden,

Ik heb een prachtige offerte gekregen voor een FOX uitlaat voor onder de RS.

Nu is er weinig tot geen beeldmateriaal te vinden, 2 filmpjes.

Heeft iemand ervaring met FOX? Wat denken jullie ervan. Ik kan zeggen, de offerte bedraagd een bedrag die aanzienlijk lager is dan Milltek.

Gaat om een Cat-back, heb de keuze MET of ZONDER middendemper. Wil graag een knapper geluid en kwam dit tegen op mijn pad.

Graag tips, ervaringen en wijsheden :-)
 

peterrapid

Forumguru
Heb alle mogelijke uitlaten zitten bestuderen en eerlijk waar in Duitsland zijn al een hoop van die Fox-uitlaten gemonteerd en op alle Duitse Skoda fora vindt je geen slechte ervaringen behalve als het gaat over de RS-diesel want aan de rechterkant (achteraan bekeken) zit geen hitteschild en blijkbaar is er al een RS-diesel in de fik gegaan hierdoor.
 

Jese8

Ex-lid
Ik kon ook niet echt iets slechts vinden. Gelukkig heb ik een TSI :-) Thanks. Trekt me over de streep!
 

boontjeRS

Forumguru
Ben wel curieus hoeveel dit dan kost geplaatst en al. Denk toch nog redelijk veel. Vindt het wel mooi klinken zo een fox-je.;)
 
Laatst bewerkt:

Jese8

Ex-lid
Plaatsen kan ik zelf gelukkig, dus daar zitten geen kosten aan. Kan nergens echt een lekker geluidje vinden, maar zal toch wel fraai zijn hoop ik.
 

boontjeRS

Forumguru
Sorry, is een blauwe, die rode was met remus. Gewoon skoda ocatvia sport exhaust fox, ga je hem wel vinden.
 

peterrapid

Forumguru
@Jese8 je moet eens prijs vragen aan @Antera had me destijds een heel scherpe prijs gemaakt. En kwestie geluid is die Fox niet slecht hoor alhoewel ik de BullX uitlaat gewoon monsterlijk cool vind maar de prijs is dan ook Fox x3.
 

Jese8

Ex-lid
Heb constant eroverheen gelezen. De Fox is een 2.5". Nu een aanbod van Friedrich en Milltek. Beide 3".
 

CDK

Forumguru
@Jese8, 3 duims heeft weinig nut voor een catback systeem, de downpipe en de kat(s) belemmeren de flow al dusdanig dat je echt geen winst gaat boeken tov een 2.5 duims pijp.
 
Bovenaan Onderaan