Foutmeldingen.

Topic in 'Karoq' gestart door Serpentier, 21-04-2021.

1. Serpentier

Serpentier Nieuw lid

Hoi!
    In September 2020 een Skoda Karoq aangekocht. Zeer tevreden van, mooi ruim, perfecte hoogte, aangenaam interieur maar plots kwam op het dashbord alle foutmeldingen te voorschijn die er maar kunnen zijn.
    Al 2x langs geweest bij de garage, uitgelezen maar niets terug te vinden dus probeer ik via deze weg een oplossing te vinden hiervoor.
    Iemand al ervaring mee?
    ( Geen idee hoe ik hier een filmpje upload)

alvast bedankt!

2. hemi24

hemi24 Forumguru

Marterschade wellicht?

3. JeSko

JeSko Forumguru

Kerstboomverlichting wijst vaak op marterschade inderdaad. Je garage zou dit moeten onderzoeken met zulke klachten.

4. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Oei ... dat klinkt niet echt fantastisch.
    Snel naar de dealert dus en hier effe posten wat het was want ik ben zeeeeeer benieuwd.

En je hebt het op film staan?
    Gewoon effe een screenshot van maken en via de optie bijlagen posten.
    een filmpje ben ik hier nog niet tegen gekomen.(Er is trouwens wel een optiebutton voor zie ik)

5. hajee

hajee Lid

Laat me raden, travel assist niet beschikbaar :D

6. Misschien even accu de + en - los schroeven en 10 min wachten, en dan weer aan sluiten, Dan is de canbus geheugen van de auto leeg

7. 064harry

Kreeg deze foutmelding ...

IMG_1056.jpeg

8. 064harry

Regelkastje stuk.
    Wordt 12 oktober vervangen …

9. Wodkadrinker

Wodkadrinker Actief lid

Beste Karoq rijders,

ook ik heb sinds een aantal weken het Travel assit niet aanwezig momenteel spook aanwezig in mijn karoq van mei 2021. (1.0 TSI )

Gaat 2 dec. Voor winterbanden naar dealer en heb hier gelijktijdig melding van gemaakt.

Is er ondertussen en definitieve oplossing voorhanden behalve de hiervoven reeds genoemde oplossingen?

Vandaag op een klein ritje van 4 km 11 x deze storing gehad terwijl alles is uitgeschakeld in het hulpsystemen menu.

Groet Cor

10. Wodkadrinker

Wodkadrinker Actief lid

11. bluskabouter

bluskabouter Actief lid

@Wodkadrinker geen bijgeluiden van de vooras bij het draaien van het stuur( op lage snelheid)?
    Is ook een veel voorkomende klacht bij de karoq`s .

12. Wodkadrinker

Wodkadrinker Actief lid

Auto is net 6 maanden oud, denk beetje te vroeg maar ga er op letten.

Dank voor bericht.

13. bluskabouter

bluskabouter Actief lid

@Wodkadrinker , die van mij begon bij 5000 km , je hoort in het begin een soort van kleine knakjes wat langzaam aan sterker wordt. is inderdaad iets om in de gaten te houden.

Deel deze pagina