Foutje ontdekt aan de O2!?

VEEJAY

Forumguru
Is het bij jullie ook zo dat de ramen aan de voorkant niet helemaal in de deur verdwijnen? Er blijft zo'n 2 a 3mm over daar waar je je arm wil laten rusten zeg maar.

Dit is zeer vervelend als je met een armpje uit het raam wil hangen.

Tja na 18KM file vandaag Den Haag ri Utrecht dan ga je je vervelen ;)
 

octofreak

Actief lid
hhmmm, das minder.
In de octo 1 verdwijnen ze gewoon. Wellicht een instelling van een sensor icm met de stappenmotor.
 
Ik heb dit ook. Had al over het probleem gelezen op het duitse Octavia-forum. Was dus ook niet verbaasd toen ik voor het eerst de parkeergarage inreed... /forum/images/graemlins/frown.gif
 

vw125

Forumguru
Idd dit was me ook al opgevallen terwijl ze achteraan dan wel volledig verdwijnen. /forum/images/graemlins/confused.gif

Grtz vw125
 

sunnyboy

Senior Member
Misschien gewoon maar raampjes dicht houden? /forum/images/graemlins/smirk.gif
Alleen bij parkeergarages lastig. Verder hebben we toch airco! /forum/images/graemlins/grin.gif Krijg je ook geen vlieg in je oog. /forum/images/graemlins/wink.gif
 

higgy

Forumguru
Ik druk bij (alle Q-Park-)parkeergarages alleen maar op een knopje in m'n auto, zonder m'n raam open te doen... /forum/images/graemlins/cool.gif
Stel je voor zeg, m'n gekoelde lucht zou eens ontsnappen /forum/images/graemlins/wink.gif
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik druk bij (alle Q-Park-)parkeergarages alleen maar op een knopje in m'n auto, zonder m'n raam open te doen... /forum/images/graemlins/cool.gif
Stel je voor zeg, m'n gekoelde lucht zou eens ontsnappen /forum/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]
/forum/images/graemlins/grin.gif Ik ook en je moet ze soms eens zien kijken. Ik heb er al diverse gehad die achter me aankwamen omdat ze dachten dat de slagboom kapot was.
 
@higgy, ik heb het vandaag gepresteerd om met de linker spiegel op de knop van de kaartjesautomaat te drukken. Helaas moet het raam nog wel even open om het kaartje te pakken.

Ontopic: Bij mij blijven de ramen ook enkele milimeters omhoog.
 

VEEJAY

Forumguru
Volgens mij mogen wij van Skoda niet met 1 hand op het stuur, en ook niet zonder gordel rijden (zie andere topic) :-)
 

higgy

Forumguru
Zijn wij eigenlijk geen enorme zeikerds dat we zelfs op dit soort details letten? /forum/images/graemlins/smile.gif
 

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Zijn wij eigenlijk geen enorme zeikerds dat we zelfs op dit soort details letten? /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]
Ja.
 

Deje

Lid
Ja hoor,
Nog een foutje.... (al weet ik niet of dat van die ramen wel een foutje is, de mijne doet ´t ook... 4 mm)
De bekleding van het veiligheidsgordelslot van de rechter voorstoel ontbreekt... linker stoel zit een soort plastic tule om heen..... rechts dus niet!
/forum/images/graemlins/confused.gif
 
Bovenaan Onderaan