Foutcode

aartvanwerven

Actief lid
Hij gaat auto meenemen op transport naar werkplaats daar spoelen en waarschijnlijk de waterpomp vervangen maar dat is afwachten of spoelen misschien geholpen heeft

PizzaPieter

Donateur
Bedankt voor de update.

Ben benieuwd hoe hij denkt dat spoelen gaat helpen om de kachelradiator warm te krijgen als hij die vervangen heeft.

aartvanwerven

Actief lid
Zou het niet weten ik liet hem het kapotte zakje zien in het tankje van de koelvloeistof die gescheurd is .Toen zei die dat hij eerst zou proberen met spoelen hij besteld trouwens wel de waterpomp

PizzaPieter

Donateur
Dikke kans dat kapotte zakje (1e keer dat ik het hoor) de oorzaak is van je verstopje kachelradiator.

Als zakje stuk is, had ik toch gehoopt dat je monteur dat gezien zou hebben. Hoop ook dat hij koelvloeistof heeft gebruikt die niet het kenmerk heeft om te gaan klonteren.

Spoelen had hij beter kunnen doen toen y systeem toch al helemaal leeg was en voor de kachelradiator vervangen werd.

Nu zit er een schone kachelradiator in....als je gaat spoelen heb je kans dat allerlei viezigheid die níét eruit is gehaald de eerste keer alsnog weer door je nieuwe schone kachelradiator gaat lopen en de kans de opnieuw verstoppen toeneemt.

PizzaPieter

Donateur
Eerste keer dat ik het hoor in dit topic @EdK. Het fenomeen is vaker besproken besproken op het forum ja, maar voor de informatie en volledigheid van dit verhaal in deze topic is het een behoorlijk belangrijk (weggelaten) detail

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan