Goedemorgen Gerrit,
Ik heb een SKODA FABIA II Combi van 2012 met een 1.2 TSI benzine motor. Onder het rijden is de MLI gaan branden en met het uitlezen van de OBD kwam de foutcode P155A naar boven.
Er vanuit gaande dat de druksensor defect zou zijn heb ik een nieuwe besteld maar die is qu model totaal anders dan diegene die gemonteerd zit. Diverse leveranciers bezocht maar allen geven aan de hand van het kenteken dezelfde druksensor als vervangend onderdeel.
bijgesloten foto's van de gemonteerde druksensor en van de geleverde druksensor.
Kan iemand verklaren waar het verschil zit en heb een mogelijke leverancier voor de juiste MAP-sensor?
	
		
			
		
		
	
								Ik heb een SKODA FABIA II Combi van 2012 met een 1.2 TSI benzine motor. Onder het rijden is de MLI gaan branden en met het uitlezen van de OBD kwam de foutcode P155A naar boven.
Er vanuit gaande dat de druksensor defect zou zijn heb ik een nieuwe besteld maar die is qu model totaal anders dan diegene die gemonteerd zit. Diverse leveranciers bezocht maar allen geven aan de hand van het kenteken dezelfde druksensor als vervangend onderdeel.
bijgesloten foto's van de gemonteerde druksensor en van de geleverde druksensor.
Kan iemand verklaren waar het verschil zit en heb een mogelijke leverancier voor de juiste MAP-sensor?
 
					
					
				 
			 
			 
			 
 
		 
 
		
 
  Dat komt ik heb ook al jaren een VW Bulli heb en de turbo lijkt een beetje op die van de Skoda. Op de turbo zit een zg. LufDruckAnlage met een stangetje er aan waardoor ik mij liet verleiden om aan te nemen dat het blokje met de stekker er op dus de MAP-sensor was.
 Dat komt ik heb ook al jaren een VW Bulli heb en de turbo lijkt een beetje op die van de Skoda. Op de turbo zit een zg. LufDruckAnlage met een stangetje er aan waardoor ik mij liet verleiden om aan te nemen dat het blokje met de stekker er op dus de MAP-sensor was.