Foto's van Skoda Octavia Combi

Rednas

Nieuw lid
Foto\'s van Skoda Octavia Combi

Beste Skoda-rijders,

Ik volg dit forum reeds enkele maanden en vind de discussie interessant en leerzaam. Echte wat ik nog een beetje mis zijn de foto's van de Octavia's. Ok, zo nu en dan worden er wel wat nieuwe geplaatst, maar niet heel regelmatig.

Zodra ik de mijne heb, zal ik zeker een paar mooie plaatjes schieten en deze trots op de site zetten.

Groet,
Rednas
 

higgy

Forumguru
Re: Foto\'s van Skoda Octavia Combi

Verwacht jij foto's IN de draadjes (=onderwerpen) hier? Da's niet juist, de meeste foto's staan in de fotogalerij (zie link bovenaan deze pagina). Mijn nieuwe Skoda staat er sinds vorige week ook bij.
 

Rednas

Nieuw lid
Re: Foto\'s van Skoda Octavia Combi

Nee, niet in the draadjes. Inderdaad juist in de fotogalerij. Er staan inderdaad wel wat foto's, oa 2 foto's van jouw auto.

Er zijn toch heel wat octavia II rijders op dit forum. Ik zou graag wat foto's zien.
 

higgy

Forumguru
Re: Foto\'s van Skoda Octavia Combi

A joh, we hebben onze eigen fraaie Elegance's toch... /forum/images/graemlins/wink.gif
 

nomad

Senior Member
Re: Foto\'s van Skoda Octavia Combi

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik zou graag wat foto's zien.

[/ QUOTE ]

Kijk maar in de galerij. Staat mijn Combi ook bij.
 

Rednas

Nieuw lid
Re: Foto\'s van Skoda Octavia Combi

Hi Nomad,

Dank voor het plaatsen. Ik heb dezelfde kleur gekozen en heb nu weer een beter idee hoe ie eruit gaat zien. Erg leuk!!
 

Karstieman

Forumguru
Re: Foto\'s van Skoda Octavia Combi

Ik ben ook wel benieuwd naar interieur foto's. Misschien ook een kiekje van je gps /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan