Fotos van de nieuwe kleuren

Heeft er iemand fotos van twee nieuwe skoda kleuren: Highland Green Metallic en Storm Blue Metallic...

mm...vooral die Storm Blue lijkt me wel wat maar...maar ik zou wel eens echte fotos willen zien....
 
mmmm...het Storm Blue is toch nog heller dan ik gedacht had. Ik had eerder een heel donkere blauwe/paarse tint in gedachte (zo lijkt het toch op de car-configurator)

Ik denk dat ik bij Black Magic Zwart zal blijven......
 

Arjen

Actief lid
Ik zou geen oordeel over de kleur vellen op basis van een plaatje op de computer.

Het plaatje kan onjuiste kleuren heben en je eigen monitor ook. En dat nog los van lichtreflecties op het scherm, of de kleurinstelling van het scherm (bv. 9600K).

Ik heb zelf Grahite Grey, en pas in het echt kreeg ik een goed idee van de mooie kleur van de auto.
 

Exciter

Administrator
Mensen verschillen, smaken ook!

Wat de een saai vindt, kan een ander opwinden.

En idd, op de PC kan je er maar moeilijk over oordelen.

Zelf wil ik het blauwe wel in echt echt graag zien, heeft wel wat...
 

octofreak

Actief lid
laten we inderdaad maar geen draad openen over smaak... /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
Want daar valt niet over te twisten...
 
Rogier helemaal mee eens. Waarom wil Skoda toch niet aan de zijstrips die in kleur meegespoten zijn???
 
Ik zoek nog een duidelijke foto van een octo2 in Dynamic blue. (Das niet metallic. lekker goeiekoop /forum/images/graemlins/wink.gif )
 

Wiseguy

Actief lid
Ik heb de storm blue gezien opde proefstaal bij de leverancier, maar die is heel wat donkerder dan op deze foto hoor... ik sluit me geheel bij Arjen dat je je oordeel niet moet baseren op deze afbeelding. De proefstaal is aanzienlijk donkerder dan op deze foto wordt getoond.

Het gaat zelfs veel meer naar de donkerblauw metallic kleur van Audi.
 
Bovenaan Onderaan