Foto's Superb combi RS

Wasmachineman

Forumguru
Erg mooie en unieke auto in NL. Alleen op het stuur zie ik nog een logo, blijft deze zitten of gaat dit logo er ook af?
 

Falcon

Donateur
Wat zijn nu precies de bijbehorende specs Plaza? En kun je ons vertellen wat je precies allemaal hebt laten doen. Mocht je tijd hebben natuurlijk :D

Ziet er goed uit!
 

sitechris

Donateur
Schitterende auto. Helemaal perfect en past perfect in de RS filosofie. Sportief, maar niet te! Interieur ook top. Leer en niet het nare namaakhout. Hier gaat mijn autohart wel wat harder van kloppen :)
 

___JC___

Forumguru
Mooie kleur hoor, netjes. Heb je het sportonderstel vanuit de Skoda dealer Plaza? En waar heb je die mooie pedalen vandaag? Staat goed.
 

Pendragon

Forumguru
Prachtige auto. 1 ding vind ik alleen niet mooi en dat is dat logo achter op de auto. Ik vind het Skoda logo veel mooier :)
 

Fabia

† In Memoriam
He plaza, dat heb ik ff gemist. Je hebt een nieuwe Superb. Nou die ziet er Superb uit hoor!!! Ik wens je veel veilige kilometers en heel veel plezier ermee.
 

plaza

Forumguru
@Plaza: Logo afkomstig van Milotech ?

Yep, te bestellen bij Carformula milotec tel 046-4377769

Ook de chromen spiegelkappen en race pedalen en race steun komen
daar vandaan.
Langzaam maar zeker komen er meer items op de markt voor de S2 Combi.
In het najaar zal er een nieuwe Milotec catalogues klaar zijn.
 

wimv

Actief lid
@Plaza: ik zal de nieuwe catalogus eens afwachten. Ben van plan om m'n Yeti ook hier en daar wat "uit te breiden". Op internet staat nog niet veel vind ik.
Wim
 

plaza

Forumguru
___JC___;. Heb je het sportonderstel vanuit de Skoda dealer Plaza? En waar heb je die mooie pedalen vandaag? Staat goed.[/quote zei:
Sportonderstel is af fabriek, en alle extra extra's komen van milotec.
Ik hoop dat binnenkort de chromen sierstrip aan de kofferdeksel leverbaar
wordt, net zoals bij de sedan uitvoering.
 

___JC___

Forumguru
Logo zit er niet bij lees ik net. Dus dan heb je gewoon het normale MF stuur wat ik ook heb. Met een uitsparing voor een RS logo. :laugh:
 
Bovenaan Onderaan