Foto's Superb Combi 2.0 TSI Elegance Businessline

LT83

Forumguru
Hele dikke Superb Ray! Dat panoramadak ziet er ook echt super uit, evenals de kleur leer. Ontstaat een mooi ruimelijk gevoel!
Het enige wat ik eerlijk gezegd persoonlijk iets minder vind is de houtinleg.

RayDelft

Forumguru
En het is nog wel écht nephout. Prachtige kwaliteit hoogglans kunststof.
Ik heb inderdaad getwijfeld, maar aluminium leek me ook niks met dat creme leer en ik weet niet meer wat er te kiezen viel, dus ik heb t maar zo gelaten.

ertromp

Forumguru
Gewelidig mooie auto!
In deze kleur en met die kleur leer zou ik de auto ook wel willen rijden.
Veel veilige en plezierige km's

LT83

Forumguru
Die uitlaten zijn inderdaad ook super zeg! Wel ff een chippie erin om die 4 uitlaten ook waar te maken he;)

darkprojectx

Forumguru
Mooie auto! In plaats van hout inleg wat op het dashboard niet zo lekker oogt had ik eerder iets in de kleur van Black Diamond gekozen.
Maar je hoeft je zeker niet te schamen voor je auto :xyxthumbs:

Tonno

Actief lid
Prachtig ding, en het 'hout' inleg vind ik persoonlijk wel erg mooi. Past ook alleen in een DIKKE bak !

Noord26

Forumguru
Zal ik je even het adres door geven waar hij afgeleverd mag worden? :eek:

Wat zit er op je dak op allereerste foto?

SileX

Senior Member
Mooie uitvoering en uiteraard is de 2.0 TSI een beest van een motor ! Wanneer ga je naar JD ? ;)

sitechris

Donateur
Mooie auto en erg leuke review. Mbt chippen, JD is wel ff wat beter dan Abt. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Op mijn 2.0 TSI had ik een Abt chip (goede kwaliteit) en die heb ik vervangen voor JD chip op maat. Die is echt fantastisch. Niet zozeer extra vermogen als wel de wijze waarop vermogen gepresenteerd wordt.

RayDelft

Forumguru
Mooie auto en erg leuke review. Mbt chippen, JD is wel ff wat beter dan Abt. Geloof me, ik spreek uit ervaring. Op mijn 2.0
SI had ik een Abt chip (goede kwaliteit) en die heb ik vervangen voor JD chip op maat. Die is echt fantastisch. Niet zozeer extra vermogen als wel de wijze waarop vermogen gepresenteerd wordt.

Ik heb de koppelkromme van ATB gezien en die loopt mooi. Maar het gaat me om de garantie. Ik vetrouw JD en die is bovendien goedkoper, maar ik wil geen gezeur als er onverhoopt iets zou zijn.

hemi24

Forumguru
Prachtige wagen!!!
Toch wel een beetje jammer, wat er in de asbak ligt, ookal ventileer je goed met het dak open... ;)

Bovenaan Onderaan