Foto's nieuwe RS2005

Foto\'s nieuwe RS2005

Skoda Octavia RS met motor uit Golf GTI

12002.jpg


12003.jpg
 
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Er zijn ergere dingen in het leven dan met zo een Combi te moeten rondrijden!
Hij mag bij mij direct op de oprit staan!
 

rickske

Actief lid
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Strakke auto in een mooie blauwe kleur en mooie velgen.Ik wil de combi wel inruilen voor de mijne,maar 'k vrees dat ik teveel mag bijpassen. /forum/images/graemlins/smirk.gif /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Joeri

Actief lid
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Is inderdaad heel geslaagd (zeker de bumpers) en ben ook blij dat ze ook eens een nieuwe kleur blauw hebben. Als er nu ook nog een RS TDI van 170 pk (of zo) verschijnt, dan kunnen er nu ook effectief eens een paar verkocht worden? België is zowieso wat benzineschuw.

Zal zodra het mogelijk is de prijzen van de nieuwe spoiler en bumpuers opvragen want de vraag naar een RS-look zal nu zeker wel groot gaan zijn (en een beetje voorbereiding kan nooit kwaad /forum/images/graemlins/wink.gif)
 

vw125

Forumguru
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Deze mogen ze ook wel op mijn oprit zette, maar ben enkel geen voorstander van de spoiler op de kofferbak.
Voor de rest is het een knappe wagen zoals we van skoda gewend zijn.

Grtz vw125
 

Arjen

Actief lid
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Normaal vind ik een spoiler op de kofferbak erg lelijk.
Alleen hier vind ik het prachtig staan. Mogelijk een kwestie van een vooringenomenheid.

Van zo'n bak krijg je tocht de koude rillingen...
 

Karstieman

Forumguru
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Nu ik de 2 RS-sen (schrijf je dat zo?) nog eens bekijk, vind ik ze nog steeds veel octivia en weinig RS.
Ik mis toch echt het brute,sportieve in deze wagens...
 

Hetzer

Forumguru
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

In de tijd tijdens de introductie van de Octavia-1 RS zag je nog maar weinig sportief uitziende "normale" Octavia's. En nu is dat wel anders ,nu rijden de meeste Octavia's al rond met grote alu velegen en bumpers e.d , ik denk dat nu de huidige Rs minder gaat opvallen dan de eerste !!!!

Misschien wel als je er een besteld in dat citroen gele lakkleurtje /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Inderdaad Michael daar heb je groot gelijk van schrijven,maar ik ben er zeker van dat de nieuwe RS een wolf in schapenvacht is.
 

Joeri

Actief lid
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Ze hebben toch wel een extra-inspanning gedaan om nieuwe bumpers te ontwikkelen. Dat was bij de Octavia I wel anders. Ik bedoel, écht anders uitziende bumpers. Maar je hebt gelijk Michael, het is niet echt iets bruut, uiterlijk dan.
 
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Smaken verschillen zullen we maar zeggen. De RS look vind ik erg terughoudend. Ik mis eigenlijk twee belangrijke zaken:
- Spoilerset voor en achter
- Side skirts

Wat ik wel een groot pluspunt vind is dat ze eindelijk van die lelijke zwarte beschermstrips af zijn.
 

Potje

Actief lid
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Zouden de nieuwe R32 en R36 motoren uit de (soon to be introduced) Golf ook in de Octavia worden geplaatst?
 

Logic

Actief lid
Re: Foto\'s nieuwe RS2005

Ik word hier erg emotioneel van, ff de tissues erbij pakken. /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Bovenaan Onderaan