Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Foto's mini-meeting & wintercheck bij Vepreda AutoStudio
Sneller actie Hetzer. Ik probeer al een uur tevergeefs mijn USB kabeltje te vinden, maar nop. Ik ga even een andere regelen en zal ik zo de rest hier even online zetten
Ja de foto's van Hetzer zijn veel beter dan de mijne, ik heb meer een zoekplaatje ervan gemaakt.
Misschien zij die op de telefoon beter, straks maar eens proberen.
De terugweg ging voorspoedig, 2 uurtjes was ik thuis, en 1 op 24.1, 362 km
Jij moest bloemen kopen ehhhhhhh wegbrengen
Bothje heeft zich ziekgemeld zoals je verder terug kunt lezen
En rianne had ook beestje's in de keel zoals je ervoor kunt lezen.
Dus de boel was aardig uitgedund, maar zoals ik kan lezen was het toch gezellig
Ach, dat is balen voor ze. Krijg je ook met dit rare weer. Het leek wel voorjaar de afgelopen week en volgende week is het opeens weer echt herfstweer. Beterschap gewenst Henk en Rianne!!!!
FF Mijn baas vond het nodig om heel Belgie vol te zetten met bolchrysanten ivm allerzielen. Alleen ze waren veel te duur dus we zaten met karren vol onverkochte chrysanten die weer retour moesten. En die paste helaas niet allemaal in mijn camion vandaar maar overwerken op zaterdag.
OOK FFDus vanaf volgende week hebben wij weer in de supers de bolchrysanten in de aanbieding ? Zo ja, dan heb je weer een dag overwerk lijkt me.
Maar het bevalt dus nog steeds die Job ?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.