Foto's Meeting Voorne-Putten

cvegreen

Forumguru
Wij hadden een weekendje gepland , maar we hebben het moeten afzeggen onze kleinste spruit is ziek. Hij heeft 38,6°C , dus koorts en hoest heel diep , heeft bijna geen adem , maar nu naar de meeting . Dat zien er leuke foto's uit. Ik vind het jammer dat ik er niet bij was . Maar het was gisteren te laat om nog alles te regelen om ook naar de meeting te komen. Er komen nog wel meetings en hopelijk dan eentje die wat dichter in mijn buurt ligt .
 
D

Deleted member 1943

jaja mensen de meeting was zeer geslaagd. Goed georganiseerd Hetzer!!!!!! Het was een erg leuke route om te rijden.
En top dat er zoveel mensen zijn opgekomen!!!!
En dan het weer nog dat maakte het ook alleen maar leuker!!!!

Wij vonden het erg leuk :xyxthumbs::xyxthumbs::473:
 
D

Deleted member 1943

hier nog wat mooie pics

ik heb ook nog een aantal foto's gemaakt dit zijn de mooiste

Skoda meeting 2008 (1) klein.jpg

Skoda meeting 2008 (2) klein.jpg

Skoda meeting 2008 (7) klein.jpg

Skoda meeting 2008 (8) klein.jpg

Skoda meeting 2008 (9) klein.jpg
 

cvegreen

Forumguru
Op die manier was ik er toch ook een beetje bij , leuke foto's allemaal. Het zag er erg gezllig uit . jammer dat ik niet kon komen , door de ziekte van mijne zoon en een andere planning .
 

Hetzer

Forumguru
Mooie foto, de Skoda Collonne wacht tot de rest is aangesloten, het was gisteren echt "Volg de Skoda rijder(s)"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Bijlagen

  • Skoda%20meeting%202008%20%2816%29%20klein.jpg
    Skoda%20meeting%202008%20%2816%29%20klein.jpg
    62,1 KB · Weergaven: 20

Wallie

Lid
IMG_4585_resize.JPG

IMG_4586_resize.JPG

IMG_4587_resize.JPG

IMG_4588_resize.JPG
 

nemo

Senior Member
Mooie foto's!!! Jammer dat jullie de auto's niet op volgorde of kleur hebben gezet! Maar dat is vast een enorme klus!
 
Mooie foto's!!! Jammer dat jullie de auto's niet op volgorde of kleur hebben gezet! Maar dat is vast een enorme klus!
Ha, had je er maar bij moeten zijn!

Misschien iets voor de volgende keer. Als we weten wie er komt, kun je misschien een opstelling van te voren bedenken en dat zo uitvoeren.
 

Fabia

† In Memoriam
Maar de volgende keer toch ff vragen of die man in blauwe spijkerbroek en groene t-shirt niet ff uit beeld wilt gaan. Hij staat er nu steeds op:winkie:
 
Bovenaan Onderaan