Foto's gefacelifte O2 combi BE 1.8 TSI!!!!

Beste mede skoda-rijders,

Afgelopen woensdag heb ik (eindelijk!) mijn gefacelifte O2 combi 1.8 TSI Business Elegance opgehaald. De dealer gaf aan dat ik de eerste was aan wie hij de auto uitleverde....dus voorlopig rijd ik nog in een schaars model...;)!

Hierbij wat foto's...

foto 1.JPG

foto 2.jpg

foto 3.JPG

foto 4.JPG

foto 5.jpg

Inmiddels ben ik al aardig gewend aan de auto en hij rijdt echt super. Lekkere motor, zeer goede wegligging en alles erop en eraan (xenon, columbus, parkeersensoren etc).

Wat me alleen niet lukt is het pairen van mijn nokia 6300 met de columbus. Hij maakt verbinding maar op de telefoon staat dan 'zet externe sim-modus uit'. Huh?!?! Iemand die toevallig zomaar de oplossing weet?!

Grt!!
Sander

heeeeeel mooi
heb ongeveer de zelfde besteld alleen met amundsen en pegasus velgen.
nog 3 weken wachten

ga je foto's nog een paar keer bekijken in die 3 weken

Omgeving Rotterdam toevallig..?

Daar zag ik namelijk afgelopen dinsdag of woensdag een zwarte O2 combi facelift rijden.

Mooie wagen trouwens, ik moet nog even wachten op de mijne... :(

cvegreen

Forumguru
Ik die dacht dat het niet mooier kon dan de pre facelift octavia , maar skoda is naar mijn mening daar toch dik in geslaagd . Man om zo verliefd op te worden.

Ik had eerst ook zo mijn twijfels over de facelift hoor. Best een gok om een auto te bestellen zonder hem 'live' gezien te hebben. Maar achteraf is het een goede keuze gebleken, althans dat is mijn mening....:-)
Ik ben met name gecharmeerd van de 'dikke' achterkant en ik vind die nieuwe koplampen ook wel mooi. En het rijden....echt subliem. Ik vond de vorige auto ook al prima (ford c-max, 2.0 tdi) maar dit is toch weer een klasse beter.

En nee: ben niet in de omgeving R'dam geweest. Wel Amersfoort /Utrecht!

Michel

Forumguru
Ik kan bijna niet meer wachten op de mijne als ik deze foto's zie!

Veel (rij)plezier toegewenst, maar volgens mij moet dat wel lukken.

Trebbor1972

Nieuw lid
Hi,

Wat leuk dat je zo enthousiast bent over je nieuwe auto.

Ik heb net ook een zwarte Business Elegance 1.8 TSI met als extra's alleen sunset ramen en ESP besteld. Baal er wel van dat ik nog 3 maanden moet wachten ... :(

Leuk om de foto's te zien en over je ervaringen te lezen !!

Gr,
Robbert

picture.php

Bovenaan Onderaan