Foto's fabia II

Ad_O2

Lid
Re: Foto\'s fabia II

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

en deze dus

[/ QUOTE ]

Je kan zeggen wat je wilt, maar dit blijven DÉ auto's
Echte trent setters en echt hun eigen weg kiezen.
De F2 vind ik eigenlijk een lekker no nonsens auto, en toch lekker eigenwijs
tongue.gif

Zal zeker bij heel veel vrouwen en praktische rijders in de smaak vallen.
xyxthumbs.gif
 

LenK

Forumguru
Re: Foto\'s fabia II

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Martijn85</font><hr />

Ik vind de achterkant van de Roomster mooier
smile.gif


[/ QUOTE ]
Mee eens, maar dan moet je er wel recht achter (blijven) staan, anders... (zal mezelf niet herhalen).
 

EdK

Forumguru
Re: Foto\'s fabia II

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Martijn85</font><hr />

Ik vind de achterkant van de Roomster mooier
smile.gif


[/ QUOTE ]
Mee eens, maar dan moet je er wel recht achter (blijven) staan, anders... (zal mezelf niet herhalen).

[/ QUOTE ]

Wat nou Lenk ?? Heb je een opkomende koorts aanval ???
Begin je nu mooie dingen te zien in de Roomster ?? JIJ ??
Ga je ons over een half a heel jaar vertellen dat je je O2 hebt ingeruild voor een Roomster ???
473.gif
xyxthumbs.gif
 

LenK

Forumguru
Re: Foto\'s fabia II

Met een achterklep alleen heb je nog geen auto.

De Roomster als geheel vind ik een wanstaltige auto, maar dat wil niet zeggen dat er geen details zijn die me wel bevallen.

Je zult me in ieder geval nooit ongecamoufleerd in een Roomster signaleren. Ik hoop het niet maar misschien zet de dealer er een keer een klaar als leenauto. Zal ik misschien niet onder het rijden in een Roomster uitkomen.
Zet ik hem wel achter de zaak.
 

Fabia

† In Memoriam
Re: Foto\'s fabia II

Toch als ik zou nu zou moeten kiezen tussen de F2 en de Roomster dan zou ik voor de Roomster gaan. Vind de Roomster echt een statement tov al dat blik wat op het ogenblik rond rijdt. Je zal wel wat uit te leggen hebben maar ik vind de F2 erg anoniem uitzien. En dat heb je zeker met de Roomster niet.
 

EdK

Forumguru
Re: Foto\'s fabia II

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

Met een achterklep alleen heb je nog geen auto.

De Roomster als geheel vind ik een wanstaltige auto, maar dat wil niet zeggen dat er geen details zijn die me wel bevallen.

Je zult me in ieder geval nooit ongecamoufleerd in een Roomster signaleren. Ik hoop het niet maar misschien zet de dealer er een keer een klaar als leenauto. Zal ik misschien niet onder het rijden in een Roomster uitkomen.
Zet ik hem wel achter de zaak.

[/ QUOTE ]

Nou ik ben benieuwd wat de in jouw ogen mooie details zijn want ik heb je alleen nog maar negatief zien schrijven over de Roomster en je draait nu al wat bij !!?? Dus schrijf eens op die in jouw ogen mooie details van de Roomster !!

En als je je zo schaamt dat je in een roomster ruilauto zou moeten rijden dan zou je een echte kerel zijn om hem te weigeren bij de dealer en eventueel met t openbaar vervoer te gaan ( Je weet WEL Bus / Trein / Metro .. )

489.gif
 

Okki

Donateur
Re: Foto\'s fabia II

Bepaalde auto's worden Cult-Auto's. Niet zozeer door hun mooi of lelijkheid, maar door hun aparte expressie (wat zit ik nou weer voor onzin te typen?)

Voorbeeld: de Yugo 45, jaren geleden ineens heel populair bij de hoger opgeleide.

Dit is ook zo'n kanshebber. Heb er een gezien en moet zeggen, valt niet eens tegen. Staat een beetje hoog op de poten, maar in een goede kleur en wat lager....tsja.
Vindt zelf de deuren achter wel grappig, weer eens wat anders dan een klep, en toch niet echt een bestelbusjes look.
 

Bijlagen

  • 48241-Cult auto.JPG
    48241-Cult auto.JPG
    67,4 KB · Weergaven: 8

Fabia

† In Memoriam
Re: Foto\'s fabia II

Zag 'm laatst rijden en ziet er helemaal niet verkeerd uit. Het is weer eens wat anders en dat heb ik met de Roomster ook.
 

LenK

Forumguru
Re: Foto\'s fabia II

L&amp;K magazine. Flinke aandacht voor de Fabia II. Maar prijzen ho maar. Waarom moet dat zo lang duren?
 

Hetzer

Forumguru
Re: Foto\'s fabia II

</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

L&amp;K magazine. Flinke aandacht voor de Fabia II. Maar prijzen ho maar. Waarom moet dat zo lang duren?

[/ QUOTE ]

ja , precies alleen de vanaf prijzen zijn bekend en daar heb je weinig aan.
 

Jpoers

Lid
Re: Foto\'s fabia II

Nu ook al een iets gepimpte fabia II gespot:
 

Bijlagen

  • 50553-FDV19ce40_Snimek_012.jpg
    50553-FDV19ce40_Snimek_012.jpg
    35,9 KB · Weergaven: 24

LenK

Forumguru
Re: Foto\'s fabia II

Volgens de Autotelegraaf komt de Fabia II RS zomer 2008.

(En de combi voorjaar 2008)
 

LenK

Forumguru
Re: Foto\'s fabia II

Mooie, duidelijke en volledige folders zijn ze goed in bij Skoda.
Nu in Nederland nog een complete en actuele Skoda website en ik ben helemaal
xyxthumbs.gif
 
Bovenaan Onderaan