Amundsen Foto's contacten..

Uiteraard al even gezocht op het forum, maar de meeste topic zijn meer dan een jaar oud. Hopelijk zijn er inmiddels nieuwe ervaringen:

De foto bij je contactpersonen, het werkte bij mij, maar ik had maar bij 1 persoon een foto van de 5 favorieten. Dus ik dacht vorige week, laat ik is van iedereen (die 5 favo's) een fototje erin zetten. Heb toen ook de foto die wel werkte in me mobiel vervangen, maar je raadt het al, geen één foto doet het meer.

Heb de koppeling met me mobiel er al uit gehaald. Getracht het "gebruikersprofiel" te verwijderen (maar dat lukt niet). Contacten opnieuw geïmporteerd, favo's opnieuw toegevoegd. Hopeloos allemaal.

Iemand nog een goede suggestie?

Mobiel is een Motorola Moto G met Andriod Lolipop (5.1). Auto is 9 mnd oud.
 

Darkside

Forumguru
Weet eigenlijk niet wat de eisen zijn qua foto voor contactpersonen. Voor album covers is het 500x500 de max bv.
Zelf heb ik een OPO met 5.1.1 erop (en daarvoor oudere versies). En heb nooit issues gehad met contact foto's.

Ik sync mijn contact fotos met google+, facebook,linkedin. Of zet ze er zelf in uit WA. (gebruik zelf sync.me voor synchronisatie ). En overal waar een foto in staat op mijn telefoon, heeft een foto op de navi.
Alleen de favorieten worden niet live bijgewerkt heb ik gemerkt. Die behouden de oude foto die ik heb toegewezen.
Maar als die persoon mij belt, dan zie ik wel gewoon de meest recente versie.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan