Foto's Citigo Sport

Hetzer

Forumguru
Foto's van de Citigo Sport, welke niet naar nederland gaat komen.
Accessoires zullen wel via de dealer te verkrijgen zijn.

2luoscz.jpg
2zp035x.jpg
6yk09i.jpg
295963o.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Ziet er fraai uit, ook in andere kleurstellingen verkrijgbaar (in het buitenland)?

Alleen de witte band op het dash lijkt me zwaar irritant.
 

Hetzer

Forumguru
Citigo Sport in nu leverbaar in het buitenland.
Ik heb Iwan van vepreda al gevraagd te zoeken naar een artikelnummer en prijs voor de voorspoiler.

2z4ix5c.jpg
2qd769c.jpg
 

Inge

Lid
Ziet er gaaf uit. Vind de bestickering wel mooi gedaan - ook met het leuke accent opd e spiegels. De velgen heb ik volgens mij al bij de dealer zien liggen. Vermoed dat deze ergens in 2014 onder de auto komen.

En als de bestickering ook nog andere kleuren gaat krijgen - passen bij de spring green - dan zou dat ook nog best eens tot de mogelijkheden kunnen gaan behoren.

Wat is trouwens een diffuser?
 

Hetzer

Forumguru
Striping alleen in deze kleuren verkrijgbaar.
Ik ga ook de stickers op de spiegels zitten in de rode versie aanschaffen.
Op een zwarte auto, is dan alleen het witte streepje te zien.
 

Hetzer

Forumguru
Striping alleen in deze kleuren verkrijgbaar.
Ik ga ook de stickers op de spiegels zitten in de rode versie aanschaffen.
Op een zwarte auto, is dan alleen het witte streepje te zien.
 

Inge

Lid
Dan wordt het voor mij ook tzt de striping die op de rode auto zitten. Op de spiegels komt dan ook alleen het witte streepje - rest van de spiegel is zwart - of ik de kappen (en eventueel de deurhendels) nog een keertje in het groen laat spuiten ben ik nog niet uit. Tenminste ik ga ervan uit dat dat gewoon over het zwarte heen gespoten kan worden, toch?

Eerst een sierstuk op de uitlaat (zoals van Udenhout in de webshop heeft). Maar hiervoor eerst voor mij belangrijkere zaken: chroom op de gril (of gril met chroom als alleen het chromen deel niet gaat), dan CC + leren stuur en daarna pas de rest.
 

Inge

Lid
Dat weet ik maar daarmee heb ik de klinken niet gehad. En weet niet of wrappen nu wel zo goed is.

Als ik het doe dan wil ik uiteindelijk alles groen (spiegels en klinken) of misschien wel in een hele flitsende bui spiegels en klinken in het chroom.
 

Cordoba

Forumguru
Deurklinken zijn voor verschillende modellen ook leverbaar in chroom, dus mogelijk dat dit op een gegeven moment ook voor de Citigo komt.
 
Bovenaan Onderaan