Fotos Bumper Dare Devil

DareDevil

Actief lid
foto

attachment.php

joergarms

Senior Member
Nie verlagen nie ?

Inderdaad, een 20 a 30 mm lager zou m goed staan.
Als ik je een tip mag geven, koop geen 10.000 K xenon, dat is namelijk tegen het paarse/blauw aan, is echt niet mooi.
Wil je dezelfde kleur als fabrieksxenon, dan moet je max 6500 K nemen.
Het is ff een tipje.

Verder mooie gedaan zo!!

leslee

Forumguru
he gozer,

ziet er inderdaad netjes uit.
is al meteen n andere auto.
zou m inderdaad alleen wel een beetje verlagen.
heb die van mij 30mm verlaagd, misschien straks 35 of 40.
xenon heb ik 8000k genomen, want met 10000k kom je de keuring niet door en 6000k vond ik veels te wit.

nou ben benieuwd naar de rest.

Falcon

Donateur
Gaaf!..

Alleen 1 klein kritisch puntje. De voorbumper is nu lager dan je standaard zijkanten.. daarom schreeuwt het in mijn optiek naar Side-skirts.

Als je hem nu verlaagt ben ik bang dat je dat alleen maar meer accentueert.

Glenn

Actief lid
al mooi zo
en de plannen klinken goed alleen is ik een verlaging

en niet vergeten die zwarte baggeten van de deuren te halen

als ik toesteming heh kan ik de sideskirts al eens op de foto zetten

DareDevil

Actief lid
Gaaf!..

Alleen 1 klein kritisch puntje. De voorbumper is nu lager dan je standaard zijkanten.. daarom schreeuwt het in mijn optiek naar Side-skirts.

Als je hem nu verlaagt ben ik bang dat je dat alleen maar meer accentueert.

Ga eerst lekker op vakantie, en daarna komen er skirts van Loony Tunes (gedraait)

en een wardesign bumper komt erook nog aan.

Ronnie

Forumguru
al mooi zo

???????????????
Is dit geheimschrift ofzo??

DareDevil

Actief lid
617434665_6_Djth.jpeg
al mooi zo

Stootstrips kan ik niet verwijderen ivm, omdat de auto door de vorige eigenaar ooit schade heeft gehad. Hebben ze toen te vroeg de stootstrips geplakt, heb vorige keer ze eraf te proberen te halen maar dan laat de lak los. (dus geen optie)

Ga je gang met de skirts maar dan wel die van Loony Tunes
1025-2.jpg

Falcon

Donateur
Whoops.. Looney Tunes skirts zijn dus side-skirts :). Da wist ik niet :)

Dan denk ik dat het inderdaad wel een heel gaaf resultaat gaat krijgen.

cvegreen

Forumguru
Whoops.. Looney Tunes skirts zijn dus side-skirts :). Da wist ik niet :)

Dan denk ik dat het inderdaad wel een heel gaaf resultaat gaat krijgen.

dat wist ik ook niet, had iets anders in gedachten! Maar dit is wel gaaf hoor...

Ik wist het ook niet , maar kon wel uit zijn tekst afleiden dat het over side-skirts ging. Ik vind deze ook mooi . Dat zal u wagen net dat tikkeltje meer aantonen dan wat hij nu al is .

D

Deleted member 1943

ziet er netjes uit gozer maar idd ik zal hem wel verlagen als het ff kan ja dan wordt zeker een dikke faab.

Ik zit er zelf ook nog steeds aan te denken om hem te verlagen, maar nu zijn er weer andere plannen in het verschiet.

succes verder met dare devil :xyxthumbs:

DareDevil

Actief lid
ziet er netjes uit gozer maar idd ik zal hem wel verlagen als het ff kan ja dan wordt zeker een dikke faab.

Ik zit er zelf ook nog steeds aan te denken om hem te verlagen, maar nu zijn er weer andere plannen in het verschiet.

succes verder met dare devil :xyxthumbs:

Verlagen wordt het niet, 1: ik vind hem dan te stug worden, 2: ik red nu net de hobbels, als ik hem verlaag moet ik stilstaan en over de drempels rijden, als de skirts erop zitten wordt het al weer een heel ander gezicht.

Wacht maar af!:D

Sportline

Senior Member
Begint al aardig wat te lijken zo! Nu nog een paar cm omlaag en die skirts er aan en je hebt dan een super gaaf bakkie! Nadeel is idd wel dat je voorzichtig moet rijden met de auto en vooral bij drempels goed uitkijken en niet te snel overheen rijden, aners hoor je het vanzelf wel... Komende zaterdag haal ik men eigen Felicia op na een kleine verbouwing, kheb nu een zeer dikke achterbumper onder hangen en custom made sideskirts. Foto's volgen op mijn duscussie bij Felicia.

Glenn

Actief lid
Verlagen wordt het niet, 1: ik vind hem dan te stug worden, 2: ik red nu net de hobbels, als ik hem verlaag moet ik stilstaan en over de drempels rijden, als de skirts erop zitten wordt het al weer een heel ander gezicht.

Wacht maar af!:D
heel stug word het niet wel super wegligging dan :)

en laag rijden kijk maar naar mack hier op het forum voor hij last had met de politie

http://img215.imageshack.us/img215/3936/p9161257pk4.jpg

wij hebben hier wat last van hoogtevrees in onze auto's

Bovenaan Onderaan